| کد خبر: 271017 |

جمع آوری پایانه شرق سابق تا پایان خردادماه

با راه اندازی پایانه شرق جدید تا اواخر خردادماه امسال، پایانه شرق سابق جمع آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

تین نیوز

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با راه اندازی پایانه شرق جدید تا اواخر خردادماه امسال، پایانه شرق سابق جمع آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه پایانه شرق بین دو تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: اقدامات سازه ای و معماری این پروژه به اتمام رسیده و خرید تجهیزات باقی مانده بود که به دلیل عدم تخصیص منابع خریداری نشده بود. با توجه به وعده هایی که مبنی بر اختصاص منابع و خرید و نصب تجهیزات داده شده، این امکانات در حال تأمین است و تا دو ماه آینده فاز اول به بهره برداری خواهد رسید.

آقامیری با بیان اینکه مشکل توقف کار نصب تجهیزات بود که هم اکنون در حال انجام است، یادآور شد: فراخوان تعاونی های مستقر در پایانه شرق سابق صورت گرفته که تا اواخر خردادماه به پایانه جدید منتقل شده و پارتیشن بندی آن انجام شود.

وی با بیان اینکه تعاونی ها نسبت به جابجایی استقبال کرده اند، تصریح کرد: پایانه سابق با راه اندازی پایانه جدید جمع آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

آقامیری ادامه داد: پارتیشن بندی با اولویت تعاونی های پایانه سابق صورت می گیرد و فضای مازاد به تعاونی های جدید اختصاص خواهد یافت.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ساختمان ها و تجهیزات پایانه سابق جمع آوری می شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.