| کد خبر: 270755 |

◄ عاقبت شادی پس از گل قبل از باز شدن دروازه!

حالا معلوم شد که در تمام ماه های اخیر مدیران شهری بدون اینکه توپی به تور دروازه اصابت کرده باشد، مشغول شادی پس از گل بودند!

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران گفت: به دلیل اینکه یکی دو نفر در وزارت کشور، به عقیده من روشن بینی ندارند، هنوز قرارداد واگن های چینی با وجود انجام پیش پرداخت به جریان نیفتاده است.

به گزارش تین نیوز، مهدی چمران افزود: چینی ها منتظر تایید مشخصات فنی واگن ها توسط دولت ایران هستند ولی سازمان شه داری ها می گوید ما متخصصانی که به این موضوع مسلط باشند، نداریم. وزیر کشور باید کار را به شرکت مترو تفویض کند و انتظار داریم به فوریت هم این کار را انجام دهند.

او ادامه داد: ما زمان را از دست دادیم؛ از زمان انعقاد قرارداد و انجام پیش پرداخت چند ماه گذشته اما هنوز مشکل داریم و به همین نسبت هم به مدت زمان اجرای قرارداد اضافه خواهد شد و طرف چینی دیگر به ۱۲ و ۱۴ ماه متعهد نخواهد ماند.

وی افزود: یک سال و نیم بیشتر فرصت نداریم و همه باید به میدان بیایند تا این قرارداد زودتر به جریان بیفتد؛ چون موضوع هم برای مدیریت شهری و هم دولت حیثیتی است.

به گزارش روزن آنلاین، حدود یک سال پیش مدیران شهری خبر از انجام پیش پرداخت قرارداد واگن های چینی که از سال ۹۶ معطل مانده بود، دادند و در مهرماه ۱۴۰۲ نیز آغاز عملیات ساخت این واگن ها را به عنوان یکی از دستاوردهای سفر شهردار تهران به چین اعلام کردند؛ اما رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد چون هنوز دولت مشخصات فنی واگن ها که طرف چینی فرستاده را تایید نکرده است، عملا قرارداد به جریان نیفتاده و بر مدت آن افزوده می شود. حالا معلوم شد که در تمام ماه های اخیر مدیران شهری بدون اینکه توپی به تور دروازه اصابت کرده باشد، مشغول شادی پس از گل بودند!

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.