| کد خبر: 271769 |

◄ پوستری در متروی ژاپن برای جوانی جمعیت: ما نی نی را دوست داریم!

از دو سه سال قبل در راستای افزایش رفاه برای مادران، کمپینی باعنوان «ما نی نی را دوست داریم» در حمل و نقل عمومی ژاپن راه اندازی شد.

تین نیوز

 اگر کالسکه بچه دارید خجالت نکشید! راحت سوار مترو و اتوبوس بشوید. این مضمون پوستری است که در ایستگاه های مترو ژاپن نصب شده است.

به گزارش تین نیوز، زینب بهرامی این مطلب را کانال تلگرامی مربوط به کارکنان متروی تهران نوشت و افزود: از دو سه سال قبل در راستای افزایش رفاه برای مادران، کمپینی باعنوان «ما نی نی را دوست داریم» در حمل و نقل عمومی ژاپن راه اندازی شد.

وی افزود: موضوع از این قرار بود که ژاپنی ها بیش از حد مراعات همدیگر را می کنند و کسانی که فرزند کوچک دارند هرگز از حمل و نقل عمومی استفاده نمی کردند که مبادا گریه و سر و صدا ، کالسکه بچه و ... مزاحم دیگران باشد و همین مسئله موجب می شد مادران کمتر از خانه بیرون بیایند و در اجتماع نباشند و منزوی شوند.

بهرامی ادامه داد: پس از  تحقیقات فراوان در مورد این که از چه راه هایی می توان زندگی مادرانی که فرزند کوچک دارند را همچنان فعال و پرانرژی نگه داشت تا زنان جوان از ترس مشکلات اجتماعی تصمیم به جلوگیری از مادر شدن، نگیرند.

وی افزود: سرانجام تصمصم گرفته شد برنامه ها و امکانات رفاهی بیشماری از طرف شهرداری برای مادران در سطح شهر اجرا شود که از جمله آنها مهدکودک و پارک های بازی رایگان است که هم مادران تفریح  و ارتباط شان با اجتماع حفظ می کنند و هم به کودکان خوش می گذرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.