| کد خبر: 271773 |

مشاوران املاک دارای مجوز از ۲۵ اردیبهشت امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند

مشاور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اردیبهشت سال جاری صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

تین نیوز

مشاور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اردیبهشت سال جاری صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس و مشاور معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۲۵ اردیبهشت سال جاری صرفاً مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

ساسانی توضیح داد: با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرای قانون از ۲۵ اردیبهشت ماه فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس به صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی شده و فقط مشاورین املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از خودنویس را خواهند داشت.

وی افزود: از سوم خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی نیز در سامانه خودنویس امکان ثبت خواهند یافت.

سامانه خودنویس از خردادماه سال گذشته در اختیار عموم مردم قرار گرفت و مردم این امکان را یافتند تا قرارداد معاملات اجاره خود را در این سامانه به شکل رایگان با دریافت کد رهگیری ثبت کنند. مقرر شده است تا از سوم خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی در این سامانه نیز امکان بارگذاری پیدا کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.