| کد خبر: 162048 |

◄ مقدمات اجرای طرح ترافیک ۹۷ فراهم نیست

رئیس پلیس پایتخت گفت: طرح ترافیک جدید بدون آماده‌سازی زیرساخت‌ها، مقدمات و بسترهای لازم به فرمانداری رفت و ایرادات مختلفی به این طرح گرفته شد ما امیدواریم شهرداری بتواند ایرادات مطرح‌شده توسط فرمانداری تهران را اصلاح کند.

تین نیوز

رئیس پلیس پایتخت گفت: طرح ترافیک جدید بدون آماده‌سازی زیرساخت‌ها، مقدمات و بسترهای لازم به فرمانداری رفت و ایرادات مختلفی به این طرح گرفته شد ما امیدواریم شهرداری بتواند ایرادات مطرح‌شده توسط فرمانداری تهران را اصلاح کند.

به گزارش تین‌نیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در خصوص آخرین وضعیت طرح ترافیک 97 با توجه به ایرادات مطرح‌شده در فرمانداری تهران، اظهار داشت: طرح ترافیک جدید بدون آماده‌سازی زیرساخت‌ها، مقدمات و بسترهای لازم به فرمانداری رفت و ایرادات مختلفی به این طرح گرفته شد.

سردار رحیمی در پاسخ به این سؤال که اگر شهرداری نتواند در مدت‌زمان پیش‌بینی‌شده ایرادات طرح را تصحیح کند، تکلیف طرح ترافیک 97 چه می‌شود، اعلام کرد: اگر ایرادات برطرف نشد باید نشست و بر روی طرح ترافیکی که کلیات آن در شورای شهر تصویب‌شده فکر و تصمیم‌گیری کرد چراکه عملاً طرح ترافیک 96 از رده خارج‌شده است و باید طرح جدید اجرا شود.

وی یکی از ایرادات این طرح را عدم وجود دوربین‌های خروجی در محدوده طرح ترافیک اعلام و اظهار داشت: باید دوربین‌های خروجی مثل دوربین‌های ورودی نصب و فعال شوند که این مسئله زمان می‌برد؛ همچنین باید تست‌های لازم از دوربین‌ها توسط پلیس انجام شود تا خدایی ناکرده مردم به‌ناحق توسط دوربین جریمه نشوند که این کار نیز زمان‌بر است.

در جلسه روز شنبه فرمانداری تهران به طرح ترافیک جدید ایراداتی وارد و قرار بر این شد در فرصت 10 روزه شهرداری تهران بعد از رفع ایرادات دوباره طرح ترافیک جدید را ارائه دهد.

پیش‌ از این غلامحسین آرام معاون فنی‌، عمرانی فرمانداری تهران از عدم انطباق طرح ترافیک جدید با برخی موارد قانونی خبر داد و گفته بود: ایرادات وارده از سوی فرمانداری به طرح نبوده است بلکه به نحوه نرخ‌گذاری است، چراکه طرح توسط شورای عالی ترافیک تهران تصویب‌شده و نهاد بالادستی است و فرمانداری نمی‌تواند به آن‌ها اعتراض کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.