| کد خبر: 271528 |

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.