| کد خبر: 264170 |

اضافه شدن ۶ سورتی پرواز هفتگی در فرودگاه بین المللی شهدای لامِرد

مدیر فرودگاه شهدای لامِرد از اضافه شدن ۶ سورتی پرواز هفتگی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به مقصد تهران در فرودگاه شهدای لامِرد استان فارس خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای لامِرد از اضافه شدن ۶ سورتی پرواز هفتگی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به مقصد تهران در فرودگاه شهدای لامِرد استان فارس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سهراب عزیزی مدیر فرودگاه شهدای لامِرد از اضافه شدن ۶ سورتی پرواز هفتگی به مقصد تهران در فرودگاه شهدای لامِرد خبر داد.

عزیزی اظهار کرد: این پرواز ها توسط  شرکت هواپیمایی کاسپین و در تایپ های BMD و B۷۳۷ در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران به لامِرد و بالعکس برقرار است. 

مدیر فرودگاه شهدای لامرد در این خصوص گفت: برگ زرین دیگری در کتاب فعالیت های هوانوردی فرودگاه لامرد در حال ورق خوردن است و پرواز مستقیم به پایتخت و از پایتخت به کل کشور، به مثابه دروازه ی ورود سرمایه گذار و گردشگر به خطه زرخیز لامرد است.

وی ادامه داد: فرودگاه به عنوان موتور محرک توسعه، نیازمند تکمیل چرخه حمل و نقل است و این مهم با اتصال به پایتخت محقق می شود.

عزیزی افزود: جهت تضمین تداوم این پروازها شرکت بزرگ پازارگاد به مدت یک سال کل پروازها را چارتر کرده و ان شاالله بدون هیچگونه نگرانی این پروازها با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

 عزیزی خاطرنشان کرد: در هفته پیش رو نیز به همت اداره کل ارتباطات و ناوبری ستاد شرکت فرودگاه ها یک دستگاه جدید ناوبری برای هدایت هواپیماها جایگزین دستگاه NDB قدیمی فرودگاه خواهد شد؛ همچنین در راستای افزایش تجهیزات هنلدینگ فرودگاه، هفته گذشته شرکت هواپیمایی آسمان یک دستگاه پله هواپیمای F۱۰۰ را وارد فرودگاه کرده است و در هفته آینده نیز یک دستگاه پله هواپیمای ارباس A۳۲۰ و بBelt کارگو را  به تجهیزات هندلینگ فرودگاه شهدای لامِرد اضافه خواهد کرد.

گفتنی است مراسم ویژه واتر سالوت (خوشامد گویی به هواپیماهای جدید با طاق آب ماشین های آتشنشانی) دیروز با ورود اولین هواپیمای کاسپین به فرودگاه شهدای لامرد  با حضور مهمانان ویژه از جمله مسئولین شهرستان و خبرنگاران، فرماندار، نماینده مجلس، رییس عقیدتی-سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل هواپیمایی کاسپین، قائم مقام هواپیمایی کارون و رییس امور مسافرت شرکت پازارگاد برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.