| کد خبر: 163446 |

تشریح اقدامات فرودگاه اصفهان در استقبال از مسافران نوروزی

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان از آماده‎سازی این فرودگاه برای استقبال از مسافران نوروزی و خدمت رسانی به آن‌ها خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان از آماده‎سازی این فرودگاه برای استقبال از مسافران نوروزی و خدمت رسانی به آن‌ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، حسن امجدی درباره آمادگی فرودگاه اصفهان برای روزهای نوروز گفت: هماهنگی لازم را با مسئولان شرکت‎های هواپیمایی و هندلینگ به منظور برنامه‎ریزی دقیق پروازها، جلوگیری از تأخیر یا ابطال پروازها و پاسخگویی مناسب در زمینه تأخیرها و مشکلات احتمالی انجام داده‎ایم و این شرکت‎ها موظف شدند شیفت کاری و افراد پاسخگوی خود را در نوروز معرفی کنند.

وی در مورد زیباسازی فرودگاه و خدمت‎رسانی خاص نوروزی به مسافران افزود: چیدن سفره هفت سین در ترمینال‎های پروازی، برگزاری مراسم آیینی در لحظه تحویل سال نو، زیباسازی و گلکاری محاوط، بهسازی آبنمای محوطه سالن داخلی، ارسال پیامک تبریک سال نو در لحظه تحویل سال برای مسافران حاضر در ترمینال، ایجاد محیط سرگرمی و بازی برای کودکان و آماده‎سازی پرتال نوروزی و توزیع بسته‎های فرهنگی، نقشه شهر و اماکن دیدنی شهر توسط شهرداری اصفهان و سازمان گردشگری، از جمله برنامه‎های فرودگاه در نوروز خواهند بود.

امجدی ادامه داد: هماهنگی لازم با یگان حفاظت، ‌پلیس فرودگاه، ‌گمرک و گذرنامه انجام شده است تا نیروی انسانی مورد نیاز برای عملکرد مناسب و به موقع در خدمت‎رسانی به مسافران  تأمین شود. همچنین با بهره‎برداران و غرفه‎داران جلسه‎ای تشکیل دادیم و آنها را در زمینه خدمت‎رسانی مناسب در نوروز  توجیه کردیم.

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان در مورد دیگر برنامه‎های نوروزی فرودگاه اصفهان گفت: بازدید مستمر مهمانسراها از نظر نظافت،‌ مسائل ایمنی و فنی، تغییر و استانداردسازی استیکرهای تابلوهای مسیردهی و ساخت تابلوهای مورد نیاز سالن‎های پروازی خارجی، تعمیر و نصب شارژرهای موبایل در سالن‎های پروازی، تهیه لباس فرم جدید برای کارکنان خدمات، ارتقای سیستم صوت سالن داخلی، تعویض و بهسازی تسمه نقاله ترمینال داخلی، بهسازی پیاده‎رو و نورپردازی ایرساید، اصلاح روشنایی معابر، تعمیر و نگهداری موتور ژنراتور  برق فرودگاه، جابه‎جایی غرفه‎ها و افزایش دفاتر، ساخت کانتر راهنمای مسافر، اجرای طرح چندپیشگی نیروها برای همکاری در موقعیت راهنمای مسافر(میز خدمت)، ایمن‎سازی شانه بلوار ورودی فرودگاه، نصب سیستمpublic Announcement  (سیستم اعلان پرواز)، بازبینی و سرویس تجهیزات بازرسی مسافر و امضای تفاهم‎نامه با تاکسیرانی برای تأمین تاکسی در شرایط بحران از برنامه‎های ما برای نوروز خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.