| کد خبر: 144012 |

استفاده همزمان از هر دو باند فرودگاه شیراز پس از اجرای عملیات روکش باند 29 چپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: عملیات روکش نهایی باند 29 چپ فرودگاه بین‌المللی شیراز با استفاده از قیر پلیمری آغاز شد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: عملیات روکش نهایی باند 29 چپ فرودگاه بین‌المللی شیراز با استفاده از قیر پلیمری آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان فارس، رضا بدیعی‌فرد مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: به منظور بهسازی باندهای 29 راست و چپ فرودگاه بین‌المللی‌ شیراز، عملیات تراش، ترمیم و اجرای لایه‌های آسفالتی طی 3 سال گذشته انجام شد که پس از اتمام روکش نهایی باند 29 راست و انجام خط‌کشی و بهره‌برداری از آن با حضور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، اکنون روکش نهایی باند 29 چپ با استفاده از قیر پلیمری آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تعهد پیمانکار، عملیات روکش نهایی و خط کشی باند تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

بدیعی‌فرد خاطرنشان کرد: حجم کامل آسفالت مورد استفاده، 21 هزار تن است و روزانه بیش از 800 تن آسفالت‌ریزی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس افزود: هزینه اجرای این پروژه بالغ بر 35میلیارد تومان است که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تأمین شده است.

گفتنی است پس از آماده‌سازی این باند در پایان مهرماه، از هر دو باند این فرودگاه به طور همزمان در موعد مقرر استفاده خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.