| کد خبر: 266561 |

ساخت و تکمیل بزرگراه زابل زاهدان به مراحل نهایی خود نزدیک شد

تمام ظرفیت لازم به کار گرفته شده است تا شاهد اتصال و تکمیل شبکه بزرگراهی زابل زاهدان به طول ۲۰۰کیلومتر تا اواسط سال آینده باشیم.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت و تکمیل مراحل پایانی بزرگراه زابل زاهدان با هدف توسعه راه های ایمن، افزایش فرصت های سرمایه گذاری و دستیابی به توسعه پایدار خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، عطاء اله اکبری در بازدید از مراحل ساخت پل شیله و بزرگراه زابل زاهدان با بیان اینکه تمام ظرفیت لازم به کار گرفته شده است تا شاهد اتصال و تکمیل شبکه بزرگراهی زابل زاهدان به طول ۲۰۰کیلومتر تا اواسط سال آینده باشیم، از امکان بهره برداری از ۲۷ کیلومتر باند جدید به همراه پل بزرگ شیله تا پایان سال در این محور مهم ارتباطی استان خبر داد.

وی افزود: این اداره کل در حال حاضر به صورت دو شیفت و گاهی سه شیفت در حال فعالیت سنگین راهسازی است تا این پروژه مهم عمرانی استان تا پایان سال جاری به محدوده شهر سوخته رسیده و در این نقطه اتصال بزرگراهی برقرار شود.

مدیر کل راه وشهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده عملیات ساخت ۲۳ کیلومتر باقیمانده این محور نیز از بهمن امسال با چند اکیپ سنگین راهسازی هم از سمت رامشار به سمت زاهدان و هم از سمت شهر سوخته به سمت زابل آغاز خواهد شد تا شاهد اتمام این پروژه مهم راهسازی شمال استان در زمان مقرر پیش بینی شده باشیم.

اکبری با بیان اینکه توسعه پایدار استان ها منوط به توسعه راه هاست، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این اداره کل با درک صحیح و هدف دار از تاثیر تکمیل زیرساخت ها بر توسعه استان و اثبات این نقش در سطوح حاکمیتی و امنیتی، تکمیل شبکه بزرگراهی حوزه عملکردی را در اولویت کاری قرار داده که نتیجه آن در طول سه سال اخیر بهره برداری از ۲۱۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه بوده است.

وی تاکید کرد: استان سیستان و بلوچستان در احداث بزرگراه از میانگین کشوری عقب بوده و تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان بر این است تا با اقدامات فوری در کوتاه مدت و میان مدت به میانگین کشوری دست یابیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.