| کد خبر: 183210 |

◄ سهم موثر ایران در ترانزیت برون مرزی منطقه غیرقابل انکار است

سهم موثر ایران در ترانزیت برون مرزی منطقه غیرقابل انکار است.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: تنها در سال گذشته ۴۰۰ هزار دستگاه کامیون از کشور در مسیرهای ترانزیتی تردد داشتند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل جاده‌ای استان اردبیل، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در مراسم بهره‌برداری از فاز دوم محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: تنها در سال گذشته ۴۰۰‌هزار دستگاه کامیون از کشور در مسیرهای ترانزیتی تردد داشتند.

عبدالهاشم حسن‌نیا گفت: مجموع حجم ترددها موجب شده ایران در حمل‌ونقل و ترانزیت برون‌مرزی تقش موثری داشته باشد.

وی با اشاره به امنیت داخل کشور افزود: در بخش حمل‌ونقل مسافر نیز رشد ۱۰درصدی در سال آینده پیش‌بینی‌شده و ایران به یکی از مقاصد سفر تبدیل‌شده است.

وی ازجمله وظایف سازمان راهداری را توسعه شبکه راه‌های کشور عنوان کرد و گفت: علاوه بر این بهسازی پایانه‌های مرزی و پایانه‌های داخلی به‌صورت جدی دنبال می‌شود و برنامه‌های متعددی برای سال آینده در نظر گرفته‌شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در استان اردبیل نیز ۷۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار استانی برای سال آینده پیش‌بینی‌شده است.

حسن‌نیا افزود: با توجه به‌واقع شدن اردبیل در مرز شمال‌غرب کشور و ظرفیت‌های گردشگری آن توسعه محورها و خدمت‌رسانی بهینه با اجرای روکش آسفالت، ایمن‌سازی و نصب علائم در نظر گرفته‌شده است.

وی هم‌چنین از آغاز به کار طرح نوروزی راهداری از ۲۵ اسفند خبر داد و گفت: این طرح باهدف خدمت‌رسانی بهینه به مسافران و گردشگران تا ۱۷ فروردین‌ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.