| کد خبر: 271764 |

◄ تردد در محور تهران ساوه و آزادراه تهران پردیس محدود می شود

محدودیت تردد در محور تهران ساوه و آزادراه تهران پردیس به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین های نظارت تصویری

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از محدودیت تردد در محور تهران ساوه به دلیل اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین های نظارت تصویری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در پی اجرای عملیات استقرار بالابر، تأمین، نگهداری و کالیبراسیون دوربین های نظارت تصویری در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران ساوه و آزادراه تهران پردیس محدودیت تردد در این محورها اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته برای آزادراه تهران ساوه خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۲ الی ۲۹ این محور خواهد بود. این در حالی است که تردد هم زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان پذیر است.

همچنین بازه زمانی تین عملیات از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه، از ساعت ۹ الی ۱۶ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته برای آزادراه تهران پردیس خواهد بود. ضمن این که در روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد تعطیلات چندروزه عملیات متوقف می شود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز کیلومتر۵۰۰+۲ الی ۰۰+۵ آزادراه تهران پردیس خواهد بود و امکان تردد هم زمان با اجرای عملیات با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط وجود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.