| کد خبر: 254629 |

◄ اختصاص 105 میلیارد تومان اعتبار برای بزرگراه سربند - مشگین شهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تخصیص ۱۰۵ میلیارد تومان منابع از محل ماده ۵۶ برای احداث پروژه بزرگراه سربند مشگین شهر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تخصیص ۱۰۵ میلیارد تومان منابع از محل ماده ۵۶ برای احداث پروژه بزرگراه سربند مشگین شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری با اعلام این مطلب اظهار کرد : از اواسط سال ۱۴۰۰ پیگیر تخصیص منابع برای احداث پروژه بزرگراه سربند - مشگین شهر از محل ماده ۵۶ و بانک عامل بودیم تا در نهایت بعد از گذشت ماه ها و پیگیری های استاندار اردبیل ، دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، نماینده مردم شهرستان پارس آباد در مجلس شورای اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل این موضوع به نتیجه رسید تا شاهد تخصیص منابع از محل ماده ۵۶ برای تسریع در عملیات اجرایی این بزرگراه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با هدف توسعه بزرگراهی شمال استان و ایمنی تردد مردم و تلاشی که با همت جمعی مسئولان استان به ثمر نشست قسط اول این منابع به میزان ۱۰۵ میلیارد تومان برای بزرگراه سربند به مشگین شهر اختصاص یافت و امیدواریم در ماه های آینده مابقی اعتبار از محل مذکور به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان تخصیص یافته و به پروژه تزریق شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با تخصیص این منابع و همچنین ۷۰ میلیارد تومانی که دولت از محل ردیف های ملی اختصاص می دهد امیدواریم با تامین منابع مالی ، همراهی پیمانکار پروژه و تلاش همکاران راه و شهرسازی در سال جاری با اولویت ۲۰ کیلومتر اول از بزرگراه سربند – مشگین شهر که مسیر پر ترافیک و پرحادثه است هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.