| کد خبر: 269849 |

ضرورت آمادگی گروه‌ های امدادی در بنادر برای مواقع اضطراری

سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت آمادگی گروه های امدادی بنادر برای مواقع اضطراری با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح تاکید کرد.

تین نیوز

سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت آمادگی گروه های امدادی بنادر برای مواقع اضطراری با رویکرد پیشگیری از حوادث و سوانح تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان،  علی اکبر مرزبان روز پنجشنبه دوم فروردین ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی در بندر شهید ذاکری قشم پیرامون تمهیدات سازمان بنادر در طرح تسهیل سفرهایی دریایی اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی از شش ماه گذشته اقدام به برگزاری جلسات کمیته حمل و نقل دریایی کرده و تمام نیروهای خود را از ۲۴ اسفندماه در اجرای هرچه بهتر این طرح ملی بسیج کرده است.  

وی با بیان اینکه طرح تسهیل خدمات سفرهای دریایی شامل سه محور حفظ ایمنی، ارائه خدمات شایسته به مسافران و آمادگی لازم برای مداخله در شرایط اضطراری و جستجوی نجات دریایی می شود، تاکید کرد: هموطنان و متقاضیان سفرهای دریایی تنها از ایستگاه ها و مبادی مجاز گردشگری و مسافرت های دریایی تحت پوشش سازمان بنادر و دریانوردی تردد کنند.

سرپرست معاونت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد سفرهای دریایی در استان هرمزگان و در مسیر حقانی به قشم، پهل و لافت صورت می گیرد، گفت: مهم ترین اصل در سفرهای دریایی شناخت و رعایت نکات ایمنی است، زیرا رعایت آنها سلامتی مسافران و گردشگران را تضمین می کند.

مرزبان همچنین یادآور شد: مسافران و گردشگران با جدی گرفتن نکات ایمنی سفرهایی دریایی به ویژه استفاده از مبادی مجاز و رسمی مناطق گردشگری از بروز مشکلات حادثه ساز برای خود و سایر هموطنان خودداری کنند.

طرح تسهیل سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.