| کد خبر: 269481 |

کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور برگزارشد

پنجاه و ششمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی و نمایندگان سایر ارگان ها و دستگاه های مرتبط برگزار شد.

تین نیوز

پنجاه و ششمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور، با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی و نمایندگان سایر ارگان ها و دستگاه های مرتبط برگزار شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی، علی اکبر صفایی در این نشست با تمجید از اهتمام کارگروه تخصصی سواحل، بنادر و جزایر کشور در رفع مشکلات و نارسایی ها، تاکید کرد: مصوبات یک سال اخیر این کارگروه در حوزه های مختلف، به توسعه اقتصادی و اجتماعی در بنادر و جزایر کشور کمک شایانی کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر نقش جزایر در رونق معیشت مردم، اظهار کرد: با انجام مطالعات اقتصادی و اجتماعی صورت گرفته در حوزه جزایر کشور، سال آینده با تمرکز بر دو جزیره، راهبرد توسعه اقتصادی و جمعیتی جزایر را عملیاتی خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر شد، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و عزم دولت مبنی بر توسعه عمرانی و جذب جمعیت در جزیره بوموسی، سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص اطاله موج شکن، ایجاد اسکله های تجاری و مسافری و تامین شناورهای پشتبانی در این جزیره اقدام کند.

این کارگروه همچنین هرگونه تصمیم گیری و راهکار اجرایی در باره سیاست های نُه گانه ابلاغی توسعه دریامحور را منوط به مصوبه هیات دولت کرده است.

همچنین مقر شد در ایام نوروز یک هیأت از سازمان بنادر و دریانوردی از جزیره لارک بازدید میدانی به عمل آورد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.