| کد خبر: 264184 |

داستان رقابت افتتاحی!

هیچ کس نپرسید در حالی که تنها ۲ فرودگاه کشور دارای توجیه اقتصادی است، از حدود ۹۰ فرودگاه کشور، بیش از دو سوم نیمه فعال (یک یا دو و سه پرواز در هفته!) هستند، چرا باید فرودگاه دیگری با این مشخصات ایجاد کرد؟

تین نیوز

روزنامه دولت ضمن خبر از افتتاح فرودگاه سقز، افتتاح این فرودگاه زمان دولت قبل را افتتاح نمایشی نامید! 

دولت قبل هم جواب داده فرق افتتاح فاز اول و افتتاح تکمیلی را نمی دانید!

حالا بگذریم از اینکه رئیس سازمان برنامه دولت فرمودند که هواپیما کالای لوکس است و افراد خاصی از آن استفاده می کنند! حالا چرا افتتاح ابزار کالای لوکس برای استفاده افراد خاص، افتخار دولت محرومان شده!

اما این وسط هیچ کس نمی پرسد در حالی که فرودگاه سنندج مرکز استان کردستان با قدمتی بیش از ۷۰ سال در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوب سقز، روزانه فقط یک پرواز دارد، فرودگاه مراغه با فاصله ۱۵۰ کیلومتر در شمال سقز، فقط ۲ پرواز در هفته دارد، لزوم سرمایه گذاری و ایجاد این فرودگاه چه بود؟ 

هیچ کس نپرسید در حالی که تنها ۲ فرودگاه کشور دارای توجیه اقتصادی است، از  حدود ۹۰ فرودگاه کشور، بیش از دو سوم نیمه فعال (یک یا دو و سه پرواز در هفته!) هستند، چرا باید فرودگاه دیگری با این مشخصات ایجاد کرد؟

لابد منابع ما نامحدود است!

*اقتصاددان

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: کانال شخصی نویسنده

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.