| کد خبر: 159047 |

تازه‌ترین اخبار از نفتکش سانحه‌دیده

◄ نیروهای امدادی به زودی روی عرشه نفتکش ایرانی می‌روند

فکر می‌کنم با این شرایط جدید نیروهای امداد و نجات بتوانند وارد موتورخانه بشوند، درجه حرارت کنترل شود و ما بتوانیم به یک نتیجه نهایی برسیم.

تین نیوز

مسئول کمیته ویژه رسیدگی حادثه نفتکش سانچی گفت: بر اساس توافقنامه‌ای که ساعاتی پیش با چین امضا شد نیروهای امدادی ایرانی به سمت کشتی اعزام شده‌اند و به زودی روی عرشه خواهند رفت.

به گزارش تین‌نیوز، علی ربیعی تصریح کرد: سفیر ایران در چین تفاهم‌نامه‌ای را با نماینده دریانوردی کل عملیات  درباره شیوه همکاری برای رفتن روی عرشه امضا کرده است.

او افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه نیروهای ایرانی که برای امداد به چین آمده‌اند همراه با نیروهای چینی به سمت کشتی عازم شدند و روی عرشه خواهند رفت.

ربیعی گفت: فکر می‌کنم با این شرایط جدید نیروهای امداد و نجات بتوانند وارد موتورخانه بشوند، درجه حرارت کنترل شود و ما بتوانیم به یک نتیجه نهایی برسیم.

مسئول کمیته ویژه رسیدگی حادثه نفتکش سانچی تاکید کرد: در خواست ملاقات فوری کردیم که اطلاعات جعبه سیاه یا خود جعبه را در اختیار ما قرار بدهند تا کمیته مشترک جعبه را بررسی کند.

او افزود: به شدت هم پیگیر هستیم که بتوانیم با خدمه یا کاپیتان کشتی تصادف ملاقات داشته باشیم و از همین حالا ابعاد قضیه بیشتر روشن شود.  

ربیعی گفت: فکر می‌کنم داریم به نتیجه نهایی نزدیک می‌شویم و می‌توانیم تا ساعتی دیگر کار نهایی شده را با رفتن روی کشتی به دست بیاوریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.