| کد خبر: 142408 |

در حمل و نقل کدام مهم‎تر است فناوری یا انسان؟

ارسال کنندگان کالا به دنبال سرعت، شفافیت، و بهره‎وری هستند، حال آنکه واکنش متصدیان حمل و نقل مطلوب و به اندازه کافی سریع نیست.

تین نیوز

موسسه ارسال آنلاین محموله iContainers اعلام کرد که صنعت ارسال محموله‎های دریایی باید بتواند از فناوری بهره ببرد.

به گزارش گروه بین الملل  مارین تایمز، کلاس لیسدال، معاون فروش و عملیات iContainersاظهار کرد: "ارسال کنندگان کالا به دنبال سرعت، شفافیت، و بهره‎وری هستند، حال آنکه واکنش متصدیان حمل و نقل مطلوب و به اندازه کافی سریع نیست. راه حل این معادله در مقابل چشمانمان است: فناوری."

لیسدال گفت: "برای اینکه متصدیان حمل و نقل بتوانند از تمام آنچه فناوری در اختیار می گذارد، استفاده کنند باید به دنبال فرصت‎هایی باشیم که از فناوری استفاده کنیم و این اتفاق باید هرچه سریعتر بیافتد."

متصدیان حمل و نقل طی یک دهه گذشته به طور روز افزون به استفاده از فناوری روی آورده اند. اما در بسیاری از موارد، این صنعت از فناوری برای بهبود فرآیندهای داخلی خود استفاده کرده است یعنی تنها برای امور داخلی شرکت‎های متصدی حمل و نقل. در مقابل، خطوط کشتیرانی از فناوری برای بهبود خدمات خود بهره گرفته اند، بسیاری از خطوط کشتیرانی امروز می‎توانند زمان و پول زیادی را از طریق دریافت آنلاین درخواست مشتریان خود، صرفه جویی کنند.

لیسدال افزود: "خطوط کشتیرانی مزیتی دارند که فعالیت در بازاری است که رقابت در آن پائین است. متصدیان حمل و نقل از سوی دیگر، با چالشی روبرو هستند که همانا انجام فعالیت ها برای کمک به مشتریان است و نه بهره گیری از فناوری برای تسهیل امور کاری."

همانگونه که لیسدال توضیح داد: مسئله اصلی برای بهره‎گیری از فناوری در بخش متصدیان حمل و نقل بحث هزینه کرد بالا به جای دریافت منفعت است. توسعه ابزارهای آنلاین برای متصدیان حمل و نقل هزینه بر است و بازگشت سرمایه با توجه به افزایش نسبتا کم تجارت آنها پائین است. برخی نیز بر این عقیده اند که در تصدی گری حمل و نقل، نقش اصلی را همچنان انسان باید بازی کند.

 

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.