| کد خبر: 142319 |

◄ حواشی حمل‌ونقلی در شبکه‌های اجتماعی

شنیده‌ها از شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که در چند روز گذشته اتفاقات و سرقت‌هایی در مسیرهای جاده‌ای کشور اتفاق افتاده که البته این اتفاق سابقه قبلی نیز دارد و قبلا نیز چنین رخدادهایی در جاده‌های کشور شکل گرفته است.

تین نیوز

شنیده‌ها از شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که در چند روز گذشته اتفاقات و سرقت‌هایی در مسیرهای  جاده‌ای کشور اتفاق افتاده که البته این اتفاق سابقه قبلی نیز دارد و قبلا نیز چنین رخدادهایی در جاده‌های کشور به وقع پیوسته است.

بر اساس آن‌چه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای به دنبال تهیه یک گزارش کامل جهت ارائه به سازمان‌های مربوطه بوده و بدین منظور از رانندگان درخواست شده هرگونه مستنداتی از سرقت کامیون با بار از محل سرقت تا نام راننده یا پلاک کامیون را برای پیگیری موضوع اطلاع رسانی کنند.

همچنین در شبکه‌های اجتماعی پیامی منتشر شده که از وضعیت نامناسب اقتصادی یک کارخانه واگن‌سازی خبر می‌دهد.

در این پیام آمده است: کارخانه واگن سازی شهرک صنعتی رازی شهرضا با 30 درصد ظرفیت فعال است و در پرداخت حقوق کارمندان و کارگرانش مشکل دارد و در شرف تعطیل شدن است و دلیل اصلی آن نیز قراردادهایی است که جهت خرید واگن با چین منعقد شده است. 

موضوع دیگری که در شبکه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی شده نقلی قولی است از بازپرس ویژه جرایم فرودگاه مشهد مبنی بر این‌که هر ایرلاینى که بیش از چهار ساعت تأخیر در فرودگاه مشهد داشته باشد، باید مسافرانش را تا آماده شدن پروازش، در هتل اسکان دهد.

محمدحسن اصولى صفار  گفته است: طی توافقی که با مدیریت فرودگاه داشتیم قرار شد در پروازهای بیش از چهار ساعت تأخیر مسافران به هتل اعزام شوند و شرکت مربوطه موظف است هزینه هتل و ایاب و ذهاب و اسکان را پرداخت کند و هر گونه تبعات امنیتی و انتظامی ناشی از عدم اجرای حقوق مسافر بر عهده شرکت هوایی متخلف بوده و دستگاه قضایی برخورد خواهد کرد.

در پیام دیگری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آمده است: در بعضی بنادر، باربری‌ها قسمتی از بار خود را مخفیانه در اختیار بعضی از رانندگان بدون نوبت قرار داده و عملا حق آنهایی که در نوبت بار بودند را ضایع می‌کنند.

در شبکه‌های مجازی پیام دیگری نیز مورد توجه قرار گرفته که حکایت از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه کشوری تعاونی‌های کامیونداران در روز یکشنبه 22 مرداد دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.