| کد خبر: 137811 |

200 دستگاه تاکسی درون‌شهری مشهد به "من کارت" مجهز می‌شوند

مدیرعامل فناوری اطلاعات شهرداری مشهدمقدس گفت: به زودی 200 دستگاه تاکسی درون‌شهری مشهد به "من کارت" مجهز می‌شوند.

تین نیوز

 مدیرعامل فناوری اطلاعات شهرداری مشهدمقدس گفت: به زودی 200 دستگاه تاکسی درون‌شهری مشهد به "من کارت" مجهز می‌شوند.

محمد جواد رجائیان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع گزارش عملکرد 4 ساله حوزه برنامه‌ریزی و توسعه شهری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکسی حریم خصوصی تاکسیرانان است و امکان نصب من کارت و استفاده از آن امکان‌پذیر نبوده است، ما از روش‌های انگیزشی برای این کار بهره برده‌ایم که در این راستا روش‌هایی تدوین شد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای خردادماه جاری قرارداد نصب سیستم من‌ کارت برای 200 دستگاه تاکسی از خطوط خطی، گردشی، بی سیم و مبادی ورودی با 15 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری منعقد شده که بهره‌برداری از فاز پایلوت آن را تا یک ماه آینده اجرایی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر، 1100 دکل مخابراتی در سطح شهر مشهد وجود دارد که باید طی بازه زمانی 4 ساله به یک سوم کاهش یابد. در این راستا و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، در سال اول قرارداد که از دی ماه سال 95 تا دی ماه سال 96 است، توانسته‌ایم 50 دکل مخابراتی را ساماندهی و زیباسازی کنیم. هر دکل تجمیع یافته قابلیت میزبانی برای 6 اپراتور تلفن همراه را دارد.

مدیر بهبود روش‌ها، تشکیلات و آموزش شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: برگزاری بخشی از دوره‌های آموزشی شهرداری مشهد در قالب نیازسنجی 10 ساله تدوین و سپس به روز رسانی می‌شود.

اسماعیل سقاب اصفهانی اظهار داشت: در این راستا شهرداری مشهد به دنبال اساتیدی است که تجربه اجرایی خوبی را داشته باشند تا مشکلات اجرایی این مجموعه حل شود.

وی با اشاره به انتخاب برانکوویج به عنوان استاد برای آموزش پرسنل شهرداری افزود: با توجه به سفر وی به شهر مشهد، ما این فرصت را غنیمت دانستیم تا یک کارگاه آموزشی با موضوع «رفع اثر بخش تعارضات کادر تیمی» برای مدیران با حضور برانکوویچ برگزار کنیم که مقدمات آن در حال انجام است.

وی ابراز کرد: همچنین وزارت کشور در سال 86، حدود 4 هزار و 441 پست مصوب را بادر نظر گرفتن سازمان آتش‌نشانی برای شهرداری مشهد ابلاغ کرد که حدود 5 هزار و 340 پست مصوب دیگر به این تعداد اضافه شده است.

مدیر بهبود روش‌ها، تشکیلات و آموزش شهرداری مشهد افزود: در ساختار جدید تشکیلاتی شهرداری مشهد، تعداد پست‌های مدیریتی و سرپرستی کاهش یافته است ضمن اینکه می‌توان گفت شهرداری مشهد نخستین شهرداری در کل کشور است که ساختار محور اداره می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.