| کد خبر: 270790 |

تردد انواع تریلی و کامیون در محور کوهسرخ به کاشمر ممنوع شد

فرمانده پلیس راه کوهسرخ از ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلی و کامیون در محور کوهسرخ به کاشمر همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه کوهسرخ از ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلی و کامیون در محور کوهسرخ به کاشمر همزمان با تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرگرد محمد میرزابیگی اظهار کرد: با دستور ریاست حوزه قضایی و پیرو مصوبه شورای ترافیک شهرستان کوهسرخ با توجه به پیش بینی افزایش تردد خودروها و متعاقباً حضور گردشگران در ایام تعطیلات پیش رو در محور کوهستانی کوهسرخ به کاشمر تردد انواع تریلر و کامیون در تعطیلات عید فطر ممنوع خواهد بود.

وی بیان کرد: این ممنوعیت با هدف پیشگیری از وقوع سوانح جاده ای و کنترل ترافیک اعمال شده و بر اساس آن هرگونه تردد خودروهای سنگین از ساعت ۱۴ امروز ۲۱ فروردین تا ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ در محور کوهسرخ به کاشمر ممنوع است.

فرمانده پلیس راه کوهسرخ خاطرنشان کرد: ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود و پلیس راه شهرستان مسئول نظارت بر تردد بوده در صورت مشاهده با متخلفان برابر مقررات برخورد قاطع قانونی انجام می شود.

وی با بیان اینکه محور کوهسرخ به کاشمر به دلیل کوهستانی بودن و عرض کم جاده فاقد استاندارد است، از رانندگان خواست هنگام تردد در این محور ضمن رعایت سرعت مطمئنه نکات ایمنی را رعایت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.