| کد خبر: 270416 |

بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث باند دوم مسیر کاشمر به سه راهی شادمهر

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بررسی آخرین وضعیت قطعه سوم پروژه احداث باند دوم مسیر کاشمر به سه راهی شادمهر، از دستور وزیر اقتصاد کشور جهت تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز به منظور تکمیل این قطعه خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در بررسی آخرین وضعیت قطعه سوم پروژه احداث باند دوم مسیر کاشمر به سه راهی شادمهر، از دستور وزیر اقتصاد کشور جهت تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز به منظور تکمیل این قطعه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید داعی درباره آخرین وضعیت محور کاشمر به شادمهر گفت: با تمام ظرفیت استان پیگیر تکمیل این پروژه هستیم، رایزنی در سطح کشور با راهبری استاندار خراسان رضوی و همراهی محسن زنگنه نماینده مردم تربیت حیدریه، مه ولات و زاوه و حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

داعی افزود: با توجه به تلاش های صورت گرفته همزمان در سال ۱۴۰۲ در سه محور اقدام انجام شد، که میتوان به محور اول گفتمان سازی با بازدید مسیولین کشوری و متولیان تصمیم ساز از پروژه در حال انجام ، محور دوم حساس سازی درخصوص افزایش تخصیص بودجه با حضور در وزارت خانه و سازمان برنامه و بودجه و نهادهای متولی و تببین اهمیت پروژه، محور سوم تهیه استراتژی ارزیابی املاک در مسیر و حریم پروژه جهت اعتماد سازی مردمی اشاره کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان استفاده از ظرفیت های محسن زنگنه نماینده مردم تربیت حیدریه، مه ولات و زاوه و حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی درخصوص اخذ مجوز ماده ۵۶ را بسیار مهم ارزیابی که همدلی کلیه مسیولین در این خصوص را در جهت رفع مشکل مردم و زیر بار رفتن این محور در سال ۱۴۰۳ مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است در این دیدار محمد ذاکری معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.