| کد خبر: 161570 |

◄ آخرین تحولات از جست‌وجو در «دنا»/ هنوز نشانی از لاشه هواپیما نیست + تصاویر

تین نیوز

در حالی که جستجوی هواپیمای سقوط کرده به روز دوم رسیده است همچنان هیچ نشانی از لاشه هواپیما نیست.

به گزارش تین‌نیوز، بررسی گزارش‌ها و خبرهای رسیده از سانحه دیروز پرواز تهران-یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان نشان می‌دهد که عملا کاری از پیش نرفته است. جستجوی دیروز که توسط 12 تیم امدادی و مردم محلی انجام شد نتیجه‌ای در بر نداشت و دیشب کار به دلیل شرایط نامناسب جوی و بکر بودن طبیعت منطقه متوقف شد.

Untitled

در ساعات پایانی دیشب اعلام شد که مثلث سقوط هواپیما مشخص شده است و بر اساس آن از ساعات اولیه صبح امروز جستجو از سر گرفته شد. در شرایطی که دیروز به دلیل شرایط نامناسب جوب امکان پرواز بالگرد در منطقه وجود نداشت، اما امروز رییس جمعیت هلال احمر از پرواز دو هلی‌کوپتر بر فراز رشته‌های کوه‌های دنا به منظور شناسایی و جستجوی لاشه هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج خبر داد.

همچنین محسن مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۱۵ تیم عملیاتی و ۷۵ نفر از تیم کوهستان برای جست و جو از ساعت شش صبح وارد کوه شده‌اند.

57641819

علی‌رغم این تلاش‌ها و با وجود اینکه 5 نقطه احتمالی سقوط مشخص شده بود، اما بنابر اعلام جلال پوران‌فرد رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اثری از هواپیمای سقوط کرده یاسوج در پنج نقطه پیدا نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری نیز امروز گفت: از روز گذشته تاکنون 9 گروه تخصصی امداد و نجات کوهستان به منطقه سقوط هواپیما در سمیرم و دو گروه تخصصی امداد و نجات کوهستان و یک تیم از سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: محل مشخص شده سقوط هواپیما در ارتفاع بالای ۳۷۰۰ متری است. تیم تخصصی این محل را در محدوده ای به وسعت حدود ۲۰ کیلومتر مشخص کرده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که خانواده‌های سرنشینان پرواز 3704 هواپیمایی آسمان نیز در منطقه حادثه حاضر شده و منتظر رسیدن خبر و یافتن هواپیما هستند.

57641820

همچنین صح امروز وزیر راه و شهرسازی نیز برای بررسی شرایط از نزدیک در منطقه حضور یافت و شورای مدیریت بحران در دنا با حضور آخوندی تشکیل شد.

 صبح روز گذشته هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج با بیش از ۶۰ سرنشین در منطقه سمیرم اصفهان سقوط کرد و به دلیل شرایط جوی منطقه، بارش شدید باران و برودت هوا، عملیات تجسس با مشکلاتی روبرو شد و تلاش‌ها برای یافتن لاشه این هواپیما طی شبانه روز گذشته نتیجه‌ای نداشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.