| کد خبر: 134222 |

معاون اداره کل راهداری مازندران:

۵۰ کیلومتر از محورهای مازندران روکش آسفالت می شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندان با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت در دستور قرار گرفت گفت: 50 کیلومتر از محورهای استان روکش آسفالت می‌شوند.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندان با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت در دستور قرار گرفت گفت: 50 کیلومتر از محورهای استان روکش آسفالت می‌شوند.

 

عباسعلی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: موثرترین شرایط برای حمل و نقل، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم نمودن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

 

وی در ادامه افزود: از این رو عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای شریانی و اصلی استان به طور جد در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و با برنامه ریزی به عمل آمده در خرداد ماه سال جاری بیش از 50 کیلومتر از محورهای این استان روکش آسفالت می‌شود.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: محورهای هراز، آمل _محمود آباد _ نور، اوجی اباد به سرخرود، سوادکوه، بابل _ بابلسر، کندوان کمربندی چالوس و گلوکاه و بهشهر از جمله محورهایی است که در این ماه عملیات روکش آسفالت در آن‌ها انجام می‌گیرد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.