| کد خبر: 133237 |

نامناسب بودن راه های ارتباطی از اصلی ترین مشکلات شهرستان طارم است

تین نیوز

فرماندار شهرستان طارم با اشاره به وضعیت راههای ارتباطی گفت: نامناسب بودن راههای ارتباطی یکی از اصلی ترین مشکلات این شهرستان است.

به گزارش برگ زیتون، اولین نشست شورای هماهنگی ترافیک و کمیته حفاری شهرستان طارم با حضور اعضای شورای شهرستان برگزار شد.

علی باقری در این نشست با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم اظهار داشت: این دولت در آغاز مسئولیت درگیر مشکلات فراوان بویژه مسایل ناشی از آثار تحریم ها در سال های ۹۴ و ۹۵ بود امیدواریم با وجود تعامل سازنده بین دستگاهها و تلاش هر چه بیشتر برای عمران و آبادانی شهرستان و با بهبود شرایط و افزایش میزان اختصاص اعتبار، حداقل ها برای شهرستان برآورده شود.

فرماندار طارم از اقدامات و پیگیریهای انجام شده جهت جذب منابع مالی برای تکمیل پروژه های در دست اقدام توسعه راههای ارتباطی شهرستان خبر داد و افزود: باید در کنار توسعه راههای ارتباطی شهرستان در ایمن سازی و حفظ و نگه داری راههای موجود بکوشیم.

باقری با بیان اینکه هر ساله میزان اندکی اعتبار به شهرداری ها توسط دولت پرداخت میشود افزود: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است و از محل درآمدهای خود شهر را اداره می کند و پرداخت به موقع مطالبات شهرداری توسط دستگاههای دولتی و مردم این سازمان را در خدمات رسانی مطلوب یاری خواهد نمود.

وی همچنین از حضور پرشور مردم فهیم و آگاه شهرستان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی و کسب رکورد بیشترین سطح مشارکت در استان و پاسخ مثبت مردم به تقاضای رهبری جهت حضور در انتخابات و تجدید پیمان با آرمان های امام و شهدا را به مردم و تمامی کسانی که این حضور را رقم زدند تبریک گفت.

در این نشست کارگروههایی جهت تعیین تکلیف زمین پلیس راه طارم، دستور آغاز ایمن سازی خیابان میثاق و نصب تابلوی راهنما جهت کاهش تصادفات در این خیابان، خط کشی معابر و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر آب بر با اولویت بندی های پلیس راهور، نصب سرعتکاه پلاستیکی در خیابان شنبه بازار، پرداخت هزینه ارسال قبوض جریمه های ثبت شده دوربین شهر آببر توسط شهرداری های آب بر و چورزق و دهستان های گیلوان ،درام و دستجرده، تیغ زنی شانه های خاکی و خط کشی راههای ارتباطی شهرستان طارم انتخاب شد.

گفتنی است تقویت اعتبارات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در سال ۹۶، رفع قطعی روشنایی خانچایی و آغ گعدیک، رفع مشکل نشست های جاده ای در برخی از نقاط شهرستان، رفع مشکل نشست و موج های جاده ای در خروجی آب بر – آستاکل، نصب و رنگ آمیزی سرعتکاه ها در روستاها توسط دهیاران، نصب گارد ریل میدان بار سه راهی محمد آباد، ساماندهی ایستگاه آب بر – دستجرده از دیگر مصوبات این نشست بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.