| کد خبر: 271736 |

ایمن‌ سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن سازی بزرگراه های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه خیز خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن سازی بزرگراه های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه خیز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهریار افندی زاده گفت: این طرح از بزرگراه آزادگان در مناطق ۱۸ و ۱۹ به عنوان معابر پرترددی که نیاز بیشتری به ایمن سازی و رسیدگی داشتند، آغاز شده است.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه ها و پیش بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات افزود: از طریق مناطق ۱۸ و ۱۹ نسبت به احصای کاستی ها و کمبودهای بزرگراه آزادگان اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات موردنیاز را مشخص و نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام شد.

افندی زاده در ادامه اظهار کرد: خط کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی ها، مرمت و نوسازی گاردریل ها، نصب تابلوهای خطرنما برای آشکارسازی و نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن تانک و استوانه، از اقدام هایی است که در محدوده مناطق ۱۸ و ۱۹ شهرداری تهران انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه مناطقی که محور آزادگان در محدوده آن قرار دارد، از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای افزایش سطح خدمات و ایمن سازی است، تصریح کرد: در این طرح که از سال ۱۴۰۲ آغاز شده، بیش از ۱۲ گروه اجرایی در حال فعالیت هستند و ۲۴ نقطه از جناغی ها با استفاده از ۴۴ قطعه کاشن تانک و ۱۲۰ عدد استوانه ایمن سازی و حدود ۱۵۰ شاخه گاردریل مرمت و تعویض شده است.

افندی زاده ادامه داد: نصب بیش از ۱۰۰ عدد تابلوی خطرنما ۶۰*۲۰ و حدود ۶۴ هزار متر خط کشی منقطع و ۴۲ هزار متر خط کشی ممتد از دیگر اقداماتی بود که در راستای ایجاد ایمنی بیشتر در بزرگراه آزادگان انجام شده است. ️

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران یادآور شد: در نظر است با تعیین اولویت بزرگراه ها و با مشارکت پلیس و شهرداری های مناطق، این طرح در تمام شبکه بزرگراهی تهران اجرا شود.

️ بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران،  بزرگراه آزادگان از شاهراه های شهر تهران است که به دلیل طول تقریبی ۵۹ کیلومتری، تردد روزافزون خودروهای سبک و سنگین، دسترسی های بسیار، سرعت بالای وسایل نقلیه و تعداد زیاد سرقت تجهیزات، ایمن سازی آن همیشه از دغدغه های اصلی مدیریت شهری محسوب می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.