| کد خبر: 260220 |

بهره‌ برداری از فاز نخست آزادراه شوشتری تا پایان سال جاری

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در خصوص عملیات اجرایی پروژه آزادراه شهید شوشتری توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این پروژه تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

تین نیوز

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در خصوص عملیات اجرایی پروژه آزادراه شهید شوشتری توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این پروژه تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درخصوص جزئیات پروژه آزادراه شوشتری گفت: پروژه شهید شوشتری در شرق و جنوب شرق تهران به طول ۱۶ کیلومتر تعریف شده و دارای دو فاز اصلی است. فاز اول آن از تقاطعات ثامن (بزرگراه امام رضا) تا بعد از ورزشگاه تختی است و امکان بهره برداری از بلوار هجرت نیز (برای تخلیه بار ترافیکی در بزرگراه بسیج) وجود دارد. فاز دوم آن نیز از ورزشگاه تختی تا بزرگراه شهید یاسینی ادامه دار خواهد بود.

وی با بیان اینکه اتمام فاز اول در سه بخش پیگیری می شود، افزود: پیش بینی ما برای اتمام پروژه شوشتری در یک بازه زمانی ۶ ماهه و به طور حدودی تا انتهای سال است و مسیر بلوار هجرت تا پیروزی نیز در همین زمان به بهره برداری خواهد رسید.

صداقتی در خصوص عقب افتادگی و توقف کارگاهی پروژه شهید شوشتری اذعان کرد: مسکوت ماندن پروژه از سال ۹۰ آغاز شده و علت به تعویق انداختن، بازپس گیری زمین های خریداری شده از سوی برخی معارضین بوده است. این زمین ها از سال ۸۸ خریداری و نسبت به تحویل آن ها در دوره قبلی مدیریت شهری اقدامی صورت نگرفته است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با تاکید بر اینکه کلان پروژه شوشتری در این دوره از مدیریت شهری جزء پروژه های اولویت دار محسوب می شود، اذعان کرد: با بهره برداری از این پروژه بار ترافیکی محدوده بزرگراه بسیج به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

به گفته وی ۸۰ درصد تملکات و تحویل گیری اراضی معارض در مسیر تکمیل پروژه شوشتری به اتمام رسیده است.

صداقتی در ادامه افزود: پروژه شوشتری یکی از کلان پروژه های شهری است. فاز اول این پروژه با رعایت الزامات محیط زیستی و امنیتی تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.