| کد خبر: 268586 |

۱۶۵ پروژه راهسازی استان اصفهان در دست احداث و بهسازی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۶۵.۲ کیلومتر پروژه راهسازی در استان اصفهان در قالب پروژه های احداث و بهسازی، تقاطع غیرهمسطح و تونل در دست ساخت است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۶۵.۲ کیلومتر پروژه راهسازی در استان اصفهان در قالب پروژه های احداث و بهسازی، تقاطع غیرهمسطح و تونل در دست ساخت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری به نام " مهار تورم و رشد تولید"، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اقدام به تشکیل کارگروه های ویژه با تلاش و برنامه ریزی به عملیات اجرایی تمامی پروژه های اولویت دار سرعت بخشید.  

وی افزود: پرسنل خدوم این مجموعه همواره بدون اتلاف منابع و با کارایی گسترده در حوزه های راهسازی، مسکن، شهرسازی، املاک و حقوقی کارنامه درخشانی ارائه دادند.   

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: استان اصفهان با مساحت تقریبی ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع ۶.۵ درصد خاک کشور را داراست که ۲۶ هزار و ۵۱۰ کیلومتر راه همسنگ، بیش از ۴ هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت، همجواری با ۹ استان و دارا بودن ۱۱۴ شهر همگی نشان از اهمیت بسیار بالای این استان در زمینه حمل و نقل و حوزه شهری است.  

وی گفت: با هدف ارتقاء سطح کیفی و حذف نقاط حادثه خیز، در حال حاضر ۱۶۵.۲۰ کیلومتر از راه های استان اصفهان در قالب پروژه های احداث و بهسازی، تقاطع غیرهمسطح و تونل در دست احداث است.  

قاری قرآن عنوان کرد: ابنیه فنی این پروژه ها در مجموع شامل ۲۵۰ پل با دهانه کوچکتر از هشت متر و ۳۵ پل با دهانه بزرگتر و مساوی هشت متر است.  

وی اظهار کرد: برای رفع نقاط حادثه خیز در راه های استان اصفهان این اداره کل با اجرای باند دوم و احداث تقاطع های غیرهمسطح اقدام به ایمن سازی مسیر و رفع نقاط حادثه خیز می کند همچنین با توجه به اینکه استان اصفهان یکی از استان های مرکزی کشور است، لذا مباحثی همچون راهسازی، راه و نگهداری آن حائز اهمیت بوده و این موارد در استان اصفهان از ویژگی های خاصی برخوردار است و موضوع ترافیک، حوادث ناشی از آن و عبور و مرور خودروها از محورهای مواصلاتی بسیار قابل توجه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.