| کد خبر: 264992 |

◄ عاشق آباد با اتصال به بهارستان و آزادگان از بن بست خارج می شود

حجت الاسلام محمدصادق منهاجی درخواست اتصال محله عاشق آباد به آزادگان و بهارستان را داریم، زیرا پس از احداث پل امام خمینی(ره) راه خروج محله عاشق آباد بسته شد و اهالی را با مشکل مواجه کرد.

تین نیوز

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: یکی از درخواست های مردم محله عاشق آباد که در دست پیگیری است، خارج شدن این محله از بن بست است که به دنبال تحقق آن هستیم. پس از احداث پل امام خمینی راه خروج محله عاشق آباد بسته شد که اهالی را با مشکل مواجه کرده است و برای خروج باید مسافت زیادی را طی کنند.

 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی اکبر رسالت در بیست ودومین برنامه «به احترام مردم اصفهان» و آئین افتتاح پروژه های منطقه ۱۲ اصفهان (بهره برداری از مجموعه ورزشی چندمنظوره شهید علی منهاجی) اظهار کرد: امروز ۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و ورزشی در منطقه ۱۲ به بهره برداری رسید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اصلاح ترافیکی و بهره برداری از میدان شهید علیخانی و افتتاح پارکینگ در این میدان را از دیگر پروژه های این منطقه دانست، افزود: خیابانی با طول ۲۳ متر و عرض ۲۰ متر در منطقه به بهره برداری رسید تا تردد در خیابان امام خمینی (ره) کاهش پیدا کند و در حال حاضر این نقطه گلوگاهی باز شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افزود: یکی از دغدغه های محله مردم عاشق آباد، میدانی است که مسجد در وسط آن قرار گرفته است، در این راستا برای ساخت مسجد جدید زمین تملک و طراحی نیز انجام شد و ساخت مسجد در دو طبقه پیش بینی شده است که سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: امیدواریم سال آینده فاز نخست پردیس خانواده را در این منطقه به بهره برداری برسانیم، همچنین با بازگشایی دو گلوگاه در محله عاشق آباد و تبدیل شدن به خیابان بتوانیم مشکلات ترافیکی این محدوده را رفع کنیم.

حجت الاسلام محمدصادق منهاجی در این مراسم گفت: درخواست اتصال محله عاشق آباد به آزادگان و بهارستان را داریم، زیرا پس از احداث پل امام خمینی(ره) راه خروج محله عاشق آباد بسته شد و اهالی را با مشکل مواجه کرد.

منهاجی تصریح کرد: پیشنهاد می کنیم این پل امتداد پیدا کند یا از طریق زیرگذر و تقاطع پیوند داده شود و راه خروج مردم آسان شود، امیدوارم محله از بن بست خارج شود و بسیاری از مشکلات رفع شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جلیل بندقیری 1 0

    سلام
    اگر این امر اتفاق بیفتد بار ترافیکی بسیار کم می‌شود

  • حسینعلی جلالی عاشق آبادی 1 0

    اگر عاشق آبادی از بن بست خارج نشود به خصوص راه خروجی خیابان اصلی به خیابان امام خمینی

  • حسینعلی جلالی عاشق آبادی 1 0

    اگر برابر تقاضای مردم عاشق آباد وپشنهادی شهردار محترم ودلسوز منطقه ۱۲ عاشق آباد از بن بست خارج نشود مردم عاشق آباد همچنین ناراضی خواهندبود امیدوارم مسئولین محترم برابر قبولی که دادن عمل نمایند البته از خدماتی که تا کنون انجام از جمله ساخت ورزشگاه و زیرسازی و آسفالت خیابانهای به سمت شاهپور بلغارستان نهایت تشکر و قدردانی را دارم

  • روح الله حاصلی 1 0

    سلام از کدام مسیر به ازادگان وصل میشه

  • خسرو 1 0

    دولت کارش بستن راه به روی مردم است چه راه باشد چه اقتصادی

  • ناشناس 0 0

    بله لطفا درخواست همه اهالی همین است خروج محله از بن بستی که بوجود آمده و کم شدن بارترافیکی

  • ناشناس 0 0

    ی کاش هرچه زوتر این جاده باز بشه و عاشق اباد از بن بست در بیاد اگر این جاده باز بشه ترافیک خیابان امام خمینی خیلی کم میشه