| کد خبر: 146969 |

خیابانهای نظر، سلمان و ابوذر سه شنبه ها مسدود است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خیابان‌های نظر، سلمان و ابوذر در راستای اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو، مسدود می‌شود.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خیابان‌های نظر، سلمان و ابوذر در راستای اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو، مسدود می‌شود.

به گزار ش خبرگزاری موج از اصفهان ، علیرضا صلواتی  گفت : خوشبختانه هرهفته شاهد افزایش استقبال شهروندان از اجرای این طرح هستیم به‌طوری‌که طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده، شهروندان رضایتمندی ۹۰ درصدی و نمره ۱۸.۱۷ خود را به طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد کسبه چهارباغ نیز از این طرح ابراز رضایتمندی و خشنودی کرده‌اند، افزود: استقرار پارک آموزش ترافیک، برنامه‌های ویژه کودکان، برگزاری مسابقه‌های مختلف، بازی‌های فکری، اجرا، ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، استقرار اتوبوس سلامت، نمایشگاه دوچرخه و اسکوتر ازجمله برنامه‌های سه‌شنبه‌های بدون خودرو در اصفهان است.

صلواتی اضافه کرد: امسال سه‌شنبه‌های بدون خودرو در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اجرایی و ۱۵ گذر فرهنگی در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان ایجاد می‌شود، زیرا معتقدیم سه‌شنبه‌های بدون خودرو باید به همه نقاط شهر از شمال تا شرق، جنوب و غرب شهر اصفهان تسری یابد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر پیشنهاد اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در خیابان‌های نظر شرقی منطقه ۵، خیابان سلمان در منطقه ۱۵ و خیابان ابوذر در منطقه ۱۱ ارائه‌شده و اقدامات ترافیکی آن با همکاری پلیس راهور در حال انجام است تا این خیابان‌ها در روزهای سه‌شنبه به پیاده راه تبدیل شوند.

 

منبع: خبرگزاری موج

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.