| کد خبر: 267848 |

◄ آخرین میخ بر تابوت ناوگان سواری کرایه با افزایش تاکسی های اینترنتی در حمل و نقل جاده ای

چشم اندازی برای جلوگیری از فعالیت غیر قانونی آنها در جاده ها متصور نیست.

تین نیوز

رانندگان ناوگان سواری کرایه بین شهری از جولان تاکسی های اینترنتی در حمل و نقل بین شهری مسافری و خطر حذف ناوگان سواری کرایه از چرخه حمل و نقل مسافری جاده ای خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، رانندگان سواری کرایه بین شهری در شبکه های اجتماعی تاکید کردند: روز به روز تسلط تاکسی های اینترنتی بر جاده ها و حمل مسافر برون شهری در حال افزایش است.

به گفته آنان،  این امر زنگ خطر بزرگی برای خانواده بزرگ سواری کرایه کشور است.

رانندگان سواری کرایه بین شهری با بیان این که کسی به داد آنان نمی رسد و مسئولان مرتبط از پیگیری و مطالبه گری جدی شانه خالی می کنند، تاکید کردند: متاسفانه گوش شنوایی نیست و ما باید شاهد خوردن آخرین میخ ها بر تابوت شغل خود باشیم.

این رانندگان خاطرنشان کردند: اقدامات و شکایات و توسل به مقامات و مسئولان ذیربط در خصوص شکایت از اسنپ و تپسی و.. صورت گرفته اما نتیجه نداده و روز به روز فعالیت آنها وسیع تر و رسمی تر شده است و هیچ چشم‌ اندازی هم برای جلوگیری از فعالیت غیر قانونی آنها در جاده ها متصور نیست.

پیش از این و در شهریور ماه امسال حمید حسین زاده دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور  به تین نیوز گفته بود:  اینک با تغیر و تحولاتی که در زمینه ارتباطات و وسایل نقلیه اینترنتی به وجود آمده سواری کرایه با شرایط سنتی که در آن مانده و مقررات دست و پا گیری که آن را محدود نموده است دیگر نه تنها جذابیت نخست را ندارد بلکه برای بقا نیازمند پوست اندازی و تلاش وافر است.

حسین زاده افزوده بود: یکی از  گزینه های به روز شدن ناوگان سواری کرایه، به کار گیری اپلیکشن جذب و جلب مسافر اینترنتی و لغو صورت وضعیت فیزیکی و همینطور تغیر و تحول در نوع  نظارت پلیس راه است که مقررات آن از  نیم قرن پیش تدوین شده است.

این فعال صنفی با بیان این که اگر سازمان راهداری و شرکت ها به این ضرورت ها پاسخ مناسب دهند سواری کرایه جان تازه ای گرفته و فعلا  به شکل نوین تری می تواند ادامه فعالیت کند، گفته بود:  در غیر این صورت به مصداق نو که آمد به بازار  کهنه می شود دل آزاد، باید جایمان  را تقدیم کسانی کنیم که ضمن استفاده از نو آوری ها از سرمایه و رانت کافی نیز بهره مندند و  قصد  تصاحب جاده و مسافرانش را دارند.

حسین زاده افزوده بود: البته همه این موارد را  هم  تامین کنیم فقط برای مقطع کوتاه و موقتی خواهد بود چرا که خودروهای برقی  و وسایط بدون راننده و  تاکسی های پرنده و ...  در راه هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 1 1

    سلام. اگر تاکسی های اینترنتی بتونن خدمات بهتری به مسافر بدن چرا نباید باشن؟ قطعا خدمات اینترنتی ها بهتر از مسافر کش های سنتی بوده که مردم به اونها اقبال نشون دادن.چه کسی گفته که مسافر کشی بین شهری باید در انحصار گروه خاصی باشه؟ ریزش و رویش لازمه یک فعالیت اقتصادی پویا هست. کسانی که دیگه نمیتونن رضایت مشتری رو جلب کنن باید کنار برن و ابتکارات جدید و تکنولوژی های جدید جای اونها رو بگیرن. اگر واقعا خدمات اینترنتی ها بهتر از مسافر کش های سنتی بوده با شکایت و دادگاه و توسل به این و اون نمیشه اونها رو از میدون بدر کرد.
    حق با مشتری ست.

  • ناشناس 0 0

    دایناسورها، هیچ درکی از موزه های تاریخ طبیعی و گذار از دوران ژوراسیک نداشتند با این که قوی ترین موجودات تمام دوران تاریخ و جغرافیا بودند.