| کد خبر: 270707 |

◄ سرعت و حجم خرابی جاده ها از بازسازی آنها پیشی گرفت/ وجود چاله در آزادراه ها چه خطراتی دارد؟

وجود یک چاله در ابتدای بزرگراه فرودگاه امام خمینی از سمت اتوبان ساوه به تهران، موجب ترکیدن لاستیک و خراب شدن رینگ و کمک و جلوبندی شد.

تین نیوز

یک راننده تاکسی فرودگاه امام از وجود چاله ای در ابتدای اتوبان ساوه به تهران خبر داد که موجب ترکیدگی لاستیک خودروی او شده است.

به گزارش تین نیوز، این راننده تاکسی فرودگاه امام خمینی گفت:  وجود یک چاله در ابتدای بزرگراه فرودگاه امام خمینی از سمت اتوبان ساوه به تهران، موجب ترکیدن لاستیک و خراب شدن رینگ و کمک و جلوبندی  شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که یکی از مهمترین مطالبات رانندگان عمومی از جمله رانندگان کامیون و اتوبوس و سواری کرایه، بهبود وضعیت جاده های کشور است.

به گزارش تین نیوز، رانندگان ناوگان عمومی جاده ای بارها در مورد خرابی آسفالت جاده های اقصی نقاط کشور گزارش تهیه کرده و در اختیار رسانه ها قرار داده اند.

آنان معتقدند سرعت و حجم خرابی و نابودی جاده ها و شریان‌ های اصلی نسبت به بازسازی و تعمیر آنها به قدری بیشتر و بزرگ است که اصلا قابل مقایسه با هم نیستند.

رانندگان می گویند هم اکنون به دلایل مختلف از جمله آسفالت بی کیفیت، زیرسازی نامناسب، کمبود بودجه و ... اغلب جاده های کشور بی کیفیت شده و بی توجهی به ترمیم جاده ها در آینده به فاجعه از بین رفتن سرمایه های ملی تبدیل می شود  و البته نباید از نظر دور داشت که خرابی جاده‌ ها عامل مستقیم بسیاری از تصادفات جاده‌ ای  نیز است که سالیانه موجب از دست رفتن جان و آسیب‌ های جدی تعداد زیادی از منابع انسانی می شود.

ترکیدن لاستیک

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.