| کد خبر: 266348 |

◄ تحریم بین المللی یا خود تحریمی؛ کدام یک صنعت هوانوردی را از پا درآورد؟

شماری از کارشناسان صنعت هوانوردی معتقدند مالکان ایرلاین ها از عدم آگاهی و تخصص نداشتن نمایندگان مجلس، سوء استفاده کرده اند.

تین نیوز

شماری از کارشناسان صنعت هوانوردی معتقدند مالکان ایرلاین ها از عدم آگاهی و تخصص نداشتن نمایندگان مجلس،  سوء استفاده کرده اند.

به گزارش تین نیوز، برخی کارشناسان هوانوردی در شبکه های اجتماعی و در جمع متخصصان هوانوردی  مدعی شدند: مافیای هوانوردی سال هاست از عدم آگاهی و تخصص مجلسیان سوء استفاده کرده و با ترساندن آنها و بزرگ نمایی تحریم های هوایی به نفع خود و ایرلاین هایشان، پدر صنعت بهم ریخته هوایی را درآورده اند.

بیشتر بخوانید:

آنان با بیان این که در مورد خرید هواپیما که از هر موضوع دیگری مهمتر است تحریم نیستیم، گفتند: خدا از ... ( یکی از مسئولان پیشین سازمان هواپیمایی کشوری و تیم همراه او، نگذرد که در این صنعت نفوذ کرده و افراد ناآگاه را فریفتند و هوانوردی مملکت را تحت تحریم ها جا زده و خیانتی بس عظیم برای حفظ منافع خود  و تیم شان مرتکب شده و هنوز هم دست بردار نیستند.

این کارشناسان افزودند: در این موضوع بیست درصد هم تحریم نبودیم و بقیه اش خود تحریمی بود که از سوی افرادی خیانتکار و وطن فروش صورت گرفته است که روی خون شهدای مظلوم سفره چپاول باز کردند و وضعیت صنعت هوانوردی این شد که می بینیم.

آنها تاکید کردند: تا سال های سال امورات بخش هوانوردی کشور به خوبی می گذشت تا اینکه یکی از مدیران با یک دروغ غیر ضروری راجع به خریداری و آوردن هواپیمای ۷۴۷ به ایران به خزانه داری آمریکا، کل هوانوردی مملکت را دچار زلزله کرد و به عمق تحریم های دوگانه فرو برد.

 کارشناسان مدعی شدند که اسناد این رفتار ناجوانمردانه موجود است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پدر صنعت برق ایران 0 0

    ایمنی و بهداشت در برق - ELECTRICAL HEALTH & SAFETY
    پدر استاندارد صنعت برق ایران به رحمت خدا رفت
    مهندس آلدیک موسسیان
    پدر استاندارد صنعت برق ایران به رحمت خدا رفت


    دریغ که یکی از پر فروغترین و اثرگذارترین چهره های صنعت برق نقاب در خاک کشید و از میان ما رفت ، مهندس آلدیک موسسیان فرهیخته ی سال 1336 دانشکده ی فنی دانشگاه تهران و از همدوره های دکتر مصطفی چمران در دانشکده فنی ، عمر پربار خود را از یک سو در زمینه ی انجام کارهای تحقیقاتی و تدریس دانشگاهی در رشته ی برق سپری می کرد و در این راه همواره پیشتاز مهندسان و کارشناسان برق بود و از سوی دیگر از چهره های نیکنام و پرمایه صنعت برق کشور بر شمرده می شد ، وی از همان آغاز شکل گیری سازمان برق اولیه و همچنین به هنگام شکل گیری این دو نهاد جایگاه ویزه ای را به خود اختصاص داده بود .







    بی گمان استاندارد شبکه های توزیع فشار ضعیف و فشار متوسط با همت والای وی به تدوین نهایی رسیدو الگوی شبکه کشی در سرتاسر کشور شد. همچنین او پافشارانه در پی استاندارد نمودن روش سیم کشی و شبکه کشی درون خانه ها و ساختمان های بزرگ بود و در این راه آثار ماندگاری از خود به یادگار گذاشت .



    مهندس موسسیان در هر راهی که گام می نهاد کمال جو بود و شمار کارهایش فراوان و اثر کارهایش همواره ماندگار خواهند ماند مهندس موسسیان جایگاه ویژه ای در میان یاران و پیشکسوتان صنعت برق داشت یارانی که اکنون جایگاه خالی او را با جان و دل حس می کنند ، یادش بخیر و نامش گرامی باد.