◄ مزایا و مراحل جالب اجرای اولین روسازی بتنی در اتوبان شیراز اصفهان + فیلم
اجرای روسازی بتنی در آزادراه شیراز اصفهان اولین تجربه در پروژه های آزادراهی است.
آن چنان که سرپرست معاونت ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور گفته، اجرای روسازی بتنی در آزادراه شیراز اصفهان اولین تجربه در پروژه های آزادراهی است.
به گزارش تین نیوز، محمود ملازینل عنوان کرده که روسازی بتنی درز دار در پروژه اتوبان اصفهان شیراز، ۵۰ کیلومتر است.
کارشناسان حوزه ساخت و توسعه آزادراه ها از جمله مزایای روسازی بتنی را افزایش ۲ برابری عمر رویه ها نسبت به روسازی آسفالتی، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری در دوره بهره برداری، کاهش آلایندگی و آسیب کمتر به محیط زیست، عدم تغییر شکل دائمی نظیر شیار افتادگی، جمع و فتیله نشدن رویه زمان ترمز گرفتن خودروها و عبور از سرازیری ها و سربالایی ها، نرم و روان نشدن رویه در هوای بسیار گرم، مقاومت خزش بسیار بالا و قابلیت رویت مناسب تر در هنگام شب ذکر می کنند.
بیشتر بخوانید:
استقبال از افتتاح با تیزر تبلیغانی آزادراه اصفهان شیراز
با توجه به این ویژگی ها فیلمی در شبکه های اجتماعی از نحوه ساخت رویه بتنی اتوبان شیراز اصفهان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در ادامه می بینید.
گفتنی است علاوه بر مزایای استفاده از رویه بتنی در آزادراه اصفهان شیراز، طولانی ترین آزدراه کشور، افتتاح این اتوبان مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آن می توان به کاهش سالانه 36 میلیون لیتری مصرف سوخت، کاهش 120 دقیقه ای زمان سفر، کاهش 134 کیلومتری طول مسیر و در مجموع کاهش 40 هزار میلیاردریال هزینه ها اشاره کرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.