| کد خبر: 255479 |

ترک تشریفات در شهرداری دست مایه کنایه سخنگوی شورای شهر پنجم شد

علی اعطا سخنگوی شورای شهر پنجم تهران نسبت به قراردادهای ترک تشریفات در شهرداری، نوشت: پیشنهاد می کنم در گام بعد «یک قرارداد چند میلیاردی» به صورت «ترک تشریفات» برای «طراحی گل و بته پرده ما بین واگن آقایان و خانم ها» منعقد فرمایید.

تین نیوز

علی اعطا سخنگوی شورای شهر پنجم تهران نسبت به قراردادهای ترک تشریفات در شهرداری، در توییت کنایه آمیزی نوشت: پیشنهاد می کنم در گام بعد «یک قرارداد چند میلیاردی» به صورت «ترک تشریفات» برای «طراحی گل و بته پرده ما بین واگن آقایان و خانم ها» منعقد فرمایید.

به گزارش تین نیوز به نقل از اکو ایران؛  مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه چند روز پیش با اشاره به اینکه نصب درهای حائل از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است گفت: نصب این درها غیر از خط یک مترو، در سایر خطوط مترو اجرا شده و تا چند هفته آینده در تمامی قطارها نصب خواهد شد. طرح هایی که بروی آنها قرار دارد قابل تغییر است و با توجه به شرایط، طرح های فرهنگی و تبلیغاتی  بر روی آنها نصب خواهد شد.

درستی با بیان اینکه به نظر می رسد طرح نصب شده روی این موانع شیشه ای خیلی مورد توجه مسافران قرار نگرفته و با نقدهایی روبرو شده است گفت: این موانع شیشه ای است و همکاران ما برای اینکه تنوع و حال و هوای بهاری به آن بدهند یک طرح و استیکر گلدار روی شیشه نصب کرده اند.

درستی تصریح کرد: هدف اصلی از نصب موانع شیشه ای جلوگیری از ورود آقایان به واگن های ویژه بانوان است و طرحی که روی شیشه نصب می شود، متغیر است.

وی خاطرنشان کرد:  اگر اجرای طرح گل بازخورد خوبی دربین مردم نداشته، اصراری روی آن نداریم و طرح تغییر خواهد کرد چرا که این طرح ها موقتی است و در طول سال با طرح های تبلیغاتی و فرهنگی مختلف با توجه به شرایط تغییر می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.