| کد خبر: 237810 |

◄ توقف 2000 دستگاه کامیون در مرز سومار

یک راننده ترانزیت روز گذشته فیلمی از صف طولانی کامیون ها در مرز سومار واقع در شهرستان قصر شیرین استان کرمانشاه منتشر کرده است.

تین نیوز

یک راننده ترانزیت روز گذشته فیلمی از صف طولانی کامیون ها در مرز سومار واقع در شهرستان قصر شیرین استان کرمانشاه منتشر کرده است.

به گزارش تین نیوز، در این فیلم راننده مورد نظر عنوان کرده که به نظر می رسد تعداد کامیون های منتظر در صف به حدود 2000 دستگاه کامیون برسد.

وی گفته، کل پارکینگ موجود در مرز سومار از کامیون ها پر شده است و صف کامیون ها از ورودی شهر سومار هم عبور کرده است.

بیشتر بخوانید:

صف هفت کیلومتری کامیون ها در گمرک مرز سومار

پیش از این و در تاریخ 23 آبان ماه نیز یک راننده کامیون از صف هفت کیلومتری کامیون هایی خبر داده بود که  منتظر عبور از گمرک مرز سومار بودند.

 در آن زمان این راننده با انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی که در تین نیوز نیز بازنشر شد، با اشاره به وجود صف طولانی کامیون ها در مرز سومار، طول این صف را حدود هفت کیلومتر ذکر کرده بود.

به گزارش تین نیوز، سومار یکی از شهرهای شهرستان قصر شیرین است که بین 2 استان کرمانشاه و ایلام تقسیم شده است. این شهر مرزی میان بلندی‌های سارات، چغاامان و اردوبان قرار دارد و بلندی‌های مرزی گیسکه و کهنه‌ریگ همچون دیوار بلندی در غرب شهر قرار گرفته‌است.

سومار در مرز ایران و عراق واقع شده و فاصله آن با شهر مندلی عراق پانزده کیلومتر و یکی از نزدیکترین شهرهای ایران به بغداد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • م 1 0

    با سلام به مسوولان محترم که خیلی به فکر رانندگان سنگیه خدا وکیلی خودتان بزارید جای این مردان جوان مرد زحمت کشیدهای حق از دست رفته ها هم خونوادهاشون از دور ی مردشون در رنج هستن هم خودشون توی جادها در رنج هستن از همه لحاظ حقشون زایه شده شما رو به خدا ی بالای سر قسم میدم این رانندگان به سن ۵۵ رسید ن بازنشستگی بهشون تعلق بگیرد این شغل تفریحی نیست زجر ه یه فکری کنید به حال این ها رانندگان را فراموش نکنید این ها هم به حقشون برسانید ممنون