| کد خبر: 37517 |

موقعیت حمل و نقل عمومی و ایمنی جاده ای شهرستان ملایر بررسی شد

تین نیوز |
 طی نشست نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان همدان؛ مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان علی نعمت چهاردولی در رابطه با مشكلات حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر گفت: حمل و نقل جاده ای این شهرستان به عنوان یکی از قطب های حمل و نقل استان همدان در مسیر شاهراه عتبات عالیات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود : ضرورت نوسازی ناوگان مینی بوسی که نقش به سزایی در جابجایی مسافران در منطقه دارد و همچنین هماهنگی مشاركت ناوگان مسافربری در بازگرداندن زائرین از عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از مقوله های قابل توجه است.

نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی، تقاضای افزایش نیروی انسانی ناظر بر امور حمل و نقلی، مباحث ایمنی و حمل و نقل كالا را ابراز داشت و هم چنین در زمینه مجهز نمودن پاسگاه ها ی پلیس راه، نیز مواردی را مطرح كرد.

در ادامه؛ نصرت ا... حیدری مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان ضمن تشریح موقعیت حمل و نقلی شهرستان و محورهای مواصلاتی اظهار داشت : استفاده از تكنولوژی پیشرفته ITS كمك بسیار زیادی را در مباحث نظارتی به ما و پلیس راه كرده است.

وی بیان كرد با عنایت به برخورداری محورهای استان از دوربین های نظارتی كنترل سرعت، ثبت تخلفات وهم چنین وجود نیروی پلیس راه، نیازی به افزایش نیروی انسانی احساس نمی شود.

وی افزود:در زمینه مباحث ایمنی با هماهنگی  صفوی زاده نماینده اداره كل در شهرستان ملایر، توزیع اقلام ایمنی در مدارس و توزیع كلاه ایمنی بین موتور سیكلت سواران روستاهای ملایر انجام شده و هم چنین تداوم دارد. حیدری تاكید كرد: مقوله نوسازی ناوگان، در بخش مسافر و كالا به عنوان یکی از محوری ترین مسائل در دستور کار است و راهکارهای جذب اعتبارات ملی و یا استانی برای عملیاتی کردن این طرح در حال بررسی و پیگیری است.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه ها تصریح كرد : ضرورت افزایش ایمنی و کیفیت در ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای به خصوص در بخش حمل و نقل مسافر و موضوع با ارزش سفر زائرین در ایام اربعین حسینی؛ یكی از اهداف اصلی ما است و‌كلیه دست اندركاران و مسوولین باید با تمام توان خود در این بخش یاری‌گر ما باشند.

لازم به یاد آوری طی دیدار دیگری مدیر‌كل ‌حمل و نقل‌و پایانه‌های استان، با  نعمتی نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشكلات حمل و نقلی این شهرستان را نیز مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.