| کد خبر: 27900 |

بیهوشی مسافران بین شهری توسط مجرم سابقه‌دار

تین نیوز |  دهم خرداد‌ماه سال‌جاری جوان دانشجویی با مراجعه به کلانتری 208 ترمینال جنوب به ماموران اعلام کرد که سه روز پیش و زمانی که با اتوبوس بین‌شهری بیرجند- تهران قصد آمدن به تهران را داشته، توسط یکی از مسافرین بیهوش شده و پس از سه روز در داخل بیمارستان به هوش آمده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت به عنف به شیوه بیهوشی» و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
جوان دانشجو پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مورخ هفتم خرداد‌ماه سال‌جاری به قصد آمدن به تهران در کمربندی قم سوار یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری شدم که از بیرجند به تهران می‌رفت. پس از سوار شدن به اتوبوس مرد میانسالی به عنوان مسافر در کنارم نشست. این شخص پس از دقایقی باب صحبت را باز کرد و برای تعارف یک شکلات به من داد. پس از دقایقی کوتاه دچار سرگیجه شدیدی شده و پس از آن دیگر متوجه هیچ چیزی نشدم. زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم که سه روز است در داخل بیمارستان هستم؛ آن زمان بود که فهمیدم تمامی وسایلم شامل یک دستگاه لپ‌تاپ‌، گوشی تلفن‌همراه، مدارک شناسایی و تمامی وجه نقد همراهم سرقت شده است.
بنابر این گزارش، با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان با انجام چهره‌نگاری و بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه‌دار موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه‌دار با 12 سابقه دستگیری به نام محمد.ن (42 ساله) شدند که مالباخته به محض مشاهده تصویر این شخص، وی را به‌طور کامل و دقیق مورد شناسایی قرار داد. بررسی سوابق محمد.ن نشان داد که وی از سال 76 تاکنون بارها و به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت، قاچاق موادمخدر، سرقت خودرو، سرقت داخل خودرو، قاچاق مشروبات الکلی و... دستگیر شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.