| کد خبر: 27793 |

برگزاری ششمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری

تین نیوز | رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهد از برگزاری ششمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز پروهش های شورای اسلامی شهر مشهد، براتعلی خاکپور با اعلام این خبر اظهار کرد: ششمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری با تاکید بر مولفه های شهر اسلامی 21 و 22 آبان در مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازدیدهای علمی،کارگاههای آموزش و پنلهای تخصصی ارائه مقاله در مدت زمان برگزاری جشنواره انجام خواهد شد.

خاکپور اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور، استادان، و محققان حوزههای علمیه و موسسات پژوهشی مرتبط با امور شهری، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیران شهری،کارشناسان استانداریها و سازمانهای غیر دولتی مردم نهاد را از جمله مخاطبان این کنفرانس عنوان کرد.

دبیرکل ششمین کنفرانس ملی برنامه ریزی و مدیریت شهری همچنین به محورهای اعلام شده برای کنفرانس سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: شهر ایرانی و اسلامی، برنامهریزی و مدیریت شهری،گردشگری مذهبی و زیارت، حمل ونقل شهری، شهر و محیط طبیعی، مدیریت بحران و امنیت شهری، جامعه و فرهنگ شهری، اقتصاد شهری، معماری و شهرسازی، بافت فرسوده و حاشیهنشینی، شهر هوشمند و مسائل ویژه کلانشهرها را از جمله محورهای اعلام شده برشمرد.

نائب رئیس کمیسیون فنی و عمران و طرحریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه به اهداف برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و گفت: بررسی و شناخت مولفه های شهر ایرانی و اسلامی، توسعه و تعمیق مسئولیت پذیری، مدیریت و مشارکت در شهر ایرانی و اسلامی، بهره گیری از تجربیات ملی و بین المللی، تجزیه و تحلیل چالشها و فرصتها،کمک به شکل گیری شبکه های اطلاعاتی بین مراکز علمی و دانشگاهی و بهره گیری از جدیدترین یافته های پژوهشی است.

رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر مشهد در پایان گفت: ششمین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت شهری در روزهای 21 و 22 آبان ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.