| کد خبر: 22584 |

کارت شهروندی و خدمات شهری

تین نیوز |  مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت کارت شهروندی در ارائه خدمات شهری به شهروندان گفت‌: کارت شهروندی که نمونه‌ای از نوآوری در خدمات از سوی این بانک است، موجب تسهیل در ارائه خدمات شهری به شهروندان خواهد شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به توزیع کارت شهروندی و مدیریت کیف پول گفت‌: یکی از اهداف کارت شهروندی آن است تا بتوانیم به طور دائم در کنار شهروندان باشیم؛ چراکه می‌توانند به این ترتیب از همه خدمات شهری مانند سیستم اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مترو، خدمات شهری و پرداخت‌های مربوط به شهرداری بهره‌مند شوند.
وی بزرگ‌ترین مشکل امروز کلان‌شهر‌ها را سیستم حمل‌و‌نقل عمومی دانست و تصریح کرد: امروزه شهرهای بزرگ ما با کمبود و فرسودگی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی روبه‌رو هستند که بانک شهر و هلدینگ‌های زیرمجموعه آن، این توانایی را دارند تا در فواصل زمانی یک تا سه ساله و با استفاده از فاینانس، این مشکلات را برطرف کنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.