| کد خبر: 162843 |

یک راهدار دیگر جان خود را فدای خدمت به هموطنان کرد

این چنین است عشق به خدمت، مردم و تعهد و فداکاری یک راهدار که همه ساله تعداد قابل توجهی از این تلاشگران در حین انجام وظیفه از جان شیرین خود می‌گذرند تا جان مسافران ایمن‌ و سالم به مقصد برسد.

تین نیوز

این چنین است عشق به خدمت، مردم و تعهد و فداکاری یک راهدار که همه‌ساله تعداد قابل توجهی از این تلاشگران در حین انجام وظیفه از جان شیرین خود می‌گذرند تا جان مسافران ایمن‌ و سالم به مقصد برسد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، با کمال تأسف و تأثر راهدار تلاشگر دیگری از خانواده بزرگ راهداران و از همکاران اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین ، خدمت به هموطنان و مردم عزیز را با انجام وظیفه و مأموریت محوله برای نگه‌داری از راه‌ها و تلاش برای ایمن‌سازی مسیر مسافران را با عشق برگزید.

راهدار تلاشگر زنده‌یاد، مرحوم قاسم کارگر متولد سال 1359 از شهرستان قزوین با 14 سال سابقه خدمت در حوزه راهداری در آخرین روزهای سال 96 در پروژه ایمن‌سازی و به‌سازی محور قزوین – رشت بر اثر عدم توجه به جلو یک راننده دچار سانحه شد و به دیار باقی سفر کرد.

آن مرحوم که در بین همکاران به اخلاق و صبوری شهرت داشت بعضاً دور از خانه و خانواده در راه‌ها مشغول خدمت بوده تا با کسب رضایت پروردگار یکتا، رضایت‌مندی مسافران و کاربران را جلب نموده و لبخندی بر لبان آنان بنشاند.

رئیس، معاونان و کارکنان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، جامعه بزرگ راهداران و فعالان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور همچنین یاران باوفا و همکاران وی در استان قزوین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این راهدار زحمت‌کش، طلب مغفرت، علو درجات و بهشت برین را مسئلت نموده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.