| کد خبر: 157073 |

در دیدار پزشکیان و صفایی صورت گرفت

◄ برنامه‌های توسعه فرودگاه تبریز تشریح شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در دیدار با نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح آخرین وضعیت فرودگاه تبریز و رشد شاخص‌های هوانوردی این فرودگاه در یک سال گذشته، برنامه‌های این اداره کل برای توسعه هرچه بیشتر فرودگاه تبریز را تشریح کرد.

تین نیوز
مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در دیدار با نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح آخرین وضعیت فرودگاه تبریز و رشد شاخص‌های هوانوردی این فرودگاه در یک سال گذشته، برنامه‌های این اداره کل برای توسعه هرچه بیشتر فرودگاه تبریز را تشریح کرد.
 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از فرودگاه تبریز بازدید و از زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان اداره کل فرودگاه های استان آذربایجان شرق قدر دانی کرد.
 
وی با اشاره به اهمیت فرودگاه تبریز خاطرنشان کرد: فرودگاه تبریز به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین فرودگاه‌های کشور است و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای توسعه فرودگاه تبریز آمادگی کامل دارند.
 
مسعود پزشکیان افزود: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی سال 2018، انجام برنامه‌ریزی مدون برای افزایش پروازهای بین‌المللی و توسعه زیرساخت‌های فرودگاهی ضرورت دارد.

در ادامه این بازدید مصطفی صفایی با اشاره به توسعه اپرون فرودگاه تبریز گفت: با این کار ظرفیت پارک هواپیما دو برابر خواهد شد و تا 10 سال آینده مشکلی برای پارک هواپیما در فرودگاه تبریز نخواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.