| کد خبر: 153140 |

پروازهای اهواز با کاهش گردو‎غبار به روند عادی بازگشت

مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان با اعلام اینکه میزان دید افقی در فرودگاه اهواز به 1200 متر رسیده است، از انجام پروازهای فرودگاه اهواز خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان با اعلام اینکه میزان دید افقی در فرودگاه اهواز به 1200 متر رسیده است، از انجام پروازهای فرودگاه اهواز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا رضایی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تمامی پروازهای فرودگاه اهواز در حال انجام است و هیچ گونه تاخیر یا لغو پرواز نداریم.

وی افزود: پیش از ظهر امروز به دلیل شرایط نامساعد هوا و وجود گردوغبار شدید در استان، یک پرواز از شرکت هواپیمایی تابان با شماره 6246 به مقصد تهران لغو شد.

وی همچنین از تاخیر در دو پرواز دیگر این فرودگاه خبر داد و گفت: پرواز شرکت هواپیمایی آتا از اهواز به مقصد مشهد و پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر از فرودگاه اهواز به مقصد تهران نیز به دلیل گرد و غبار شدید در فرودگاه اهواز و دید پایین با تاخیر صورت گرفت.

مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان ادامه داد: همچنین یک پرواز از بندرعباس به مقصد اهواز در حال پرواز بود که به دلیل شرایط نامساعد هوا در فرودگاه اصفهان نشست. به گفته او، پس از مساعد شدن هوا، این پرواز موفق به فرود در فرودگاه اهواز شد.

رضایی با بیان اینکه در حال حاضر میزان دید افقی در این فرودگاه 1200 متر است، افزود: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، این وضعیت تا سه الی چهار ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، صبح امروز، وقوع پدیده گرد و غبار در استان خوزستان تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی چند شهر در این استان را به همراه داشت و برخی پروازهای چند فرودگاه در این استان را لغو و یا با تاخیر روبه رو کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.