| کد خبر: 153023 |

پروازهای فرودگاه اهواز افزایش یافت

مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان از برقراری چند پرواز جدید در مسیرهای تهران، شیراز و بندرعباس در فرودگاه اهواز خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان از برقراری چند پرواز جدید در مسیرهای تهران، شیراز و بندرعباس در فرودگاه اهواز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه‎های خوزستان، محمدرضا رضایی ضمن بیان اینکه با توجه به حجم تقاضا و به منظور رفاه حال مسافران، پروازهای جدید در مسیرهای تهران، شیراز و بندرعباس برقرار شده است، گفت: با هماهنگی‎های صورت گرفته، شرکت هواپیمایی سپهران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مسیر اهواز– اقدام به برقراری پرواز کرده است. این پرواز در ساعت 15:00 این سه روز فرودگاه اهواز را به مقصد شیراز ترک می‎کند.

رضایی ادامه داد: همچنین پرواز دیگری از همین شرکت هواپیمایی در روزهای شنبه ساعت 19:00 و روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 18:40 اقدام به جابجایی مسافر در مسیر اهواز – بندرعباس  خواهدکرد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان خوزستان گفت: شرکت هواپیمایی ساها جهت سهولت تردد هفتگی مسافران در مسیر اهواز– تهران، روزهای شنبه ساعت 21:30 و روزهای یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه ساعت 21:35 اقدام به برقراری پرواز کرده است.

گفتنی است، فرودگاه اهواز از جمله فرودگاه‎های پرترافیک کشور است که روزانه بیش از 20 نقطه داخلی و خارجی شامل تهران، خارک، عسلویه، مشهد، دبی، کیش، استانبول، رشت، یزد، شیراز، کرمان، اصفهان، لاوان، ساری، کویت، تفلیس، تبریز، بندرعباس، سیری و نجف در آن انجام می‎شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.