| کد خبر: 146916 |

گزارشی از نخستین روز نمایشگاه ایروپرشیا

غرفه شرکت فرودگاهها در کانون توجه

غرفه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در نخستین روز نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و تجهیزات فرودگاهی میزبان چند تن از بزرگان این صنعت، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بود.

تین نیوز

غرفه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در نخستین روز نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و تجهیزات فرودگاهی میزبان چند تن از بزرگان این صنعت، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ امروز(جمعه؛ 24 شهریورماه) نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و تجهیزات فرودگاهی در غرفه 8 و 9 محل دائمی نمایشگاههای تهران آغاز به کار کرد.

غرفه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران که به شکلی حرفه ای و بسیار زیبا تشکیل شده است، مورد توجه بسیاری قرار گرفت و علاوه بر این که مورد بازدید بزرگان کشوری و صنعت هوانوردی قرار گرفت، بازدیدکنندگان از این نمایشگاه نیز مجذوب این غرفه شدند، به نحوی که بازار سلفی و عکس یادگاری گرفتن با بخش های مختلف این غرفه به ویژه باند و برج مراقبت این غرفه بسیار داغ بود و بازدیدکنندگان با بخشهای مختلف این غرفه عکس یادگاری می گفتند.

حضور بزرگان در غرفه شرکت

نمایشگاه ایروپرشیا و غرفه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در این نمایشگاه، امروز میزبان برزگانی از هیات دولت، مجلس شورای اسلامی و صنعت هوانوردی بود.

علی عابدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در جریان بازدید از غرفه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی سخنانی با خبرنگار پرتال این شرکت، ضمن تاکید بر نقش موثر مدیران و کارشناسان این شرکت بر پیشرفت صنعت هوانوردی ایران، از این افراد به عنوان سربازان گمنام صنعت هوانوردی نام برد. متن کامل گفتگوی انجام شده با عابدزاده متعاقبا منتشر خواهد شد.

علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در جرین بازدید از غرفه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در گفتگو با خبرنگار پرتال این شرکت، از تصمیم قاطع مجلس برای حمایت از عملیاتی سازی فرودگاههای در دست احداث خبر داد.

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از این نمایشگاه و به ویژه غرفه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران بازدید کرد.

مسعود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی نیز در جریان بازدید از غرفه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و گفتگو با خبرنگار پرتال این شرکت شرکت کرد.

آقاجانی، مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران پس از حضور در غرفه این شرکت، از آمادگی این اداره کل برای مذاکره با ایرلاینها به منظور ارائه سرویس اینترنت مسافری و ارتباط دفاتر ایرلاینها خبر داد. متن گفتگوی آقاجانی در خبری جداگانه منتشر می شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل و تجهیزات فرودگاهی در سالن ۸ و ۹ مکان برگزاری دائمی نمایشگاههای تهران از 24 تا 27 شهریور ماه برپاست. افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 10 شنبه(25 شهرویرماه) برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.