| کد خبر: 146636 |

◄ حادثه‌ای که تبدیل به جاذبه توریستی شد

بسیاری از رهگذران و رانندگان با رسیدن به محل حادثه و تجمع افرادی که کنار جاده ایستاده‌اند متوجه وجود لاشه اتوبوس سقوط کرده به دره شده و با توقف در حاشیه جاده و در میان پیچ‌های خطرناک، امکان بروز حادثه‌ای دیگر را افزایش می دهند.

تین نیوز

با گذشت دو روز از سانحه سقوط مرگبار یک اتوبوس به دره‌ای نزدیک جاجرود که 11 کشته و 27 مصدوم داشت؛ صحنه این حادثه تبدیل به یک جاذبه توریستی شده و هر روز مردم زیادی به دیدن اتوبوس پرت شده به دره می روند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، بسیاری از رهگذران و رانندگان عبوری، با رسیدن به محل حادثه و تجمع افرادی که کنار جاده ایستاده‌اند متوجه وجود لاشه اتوبوس سقوط کرده به دره شده و با توقف در حاشیه جاده و در میان پیچ‌های خطرناک، امکان بروز حادثه‌ای دیگر را افزایش می دهند.

تردد روزانه در جاده قدیم تهران به آبعلی و در محور جاجرود، بالاست و به دلیل وجود مراکز جمعیتی و صنعتی، تردد خودروهای صنعتی امری عادی است. ضمن این‌که به دلیل قیمت بالای عوارض آزادراه تهران- پردیس، بسیاری از ساکنان شهرهای اقماری شرق تهران ترجیح می‌دهند از جاده قدیم استفاده کنند. این در حالی است که هنوز هیچ نهاد و سازمانی اقدام به جمع‌آوری باقیمانده اتوبوس یاد شده از دره نکرده و روزانه تعداد زیادی از مردم با توقف کنار جاده و تماشای صحنه حادثه،  احتمال تصادفات در این محور را افزایش می‌دهند. از سوی دیگر، تجمع مردم در این نقطه، به ایجاد ترافیک شدید در ساعات اوج رفت‌و‌آمد منجر می‌شود.

این اتوبوس، ساعت 2 بامداد دیروز، از شهر کرج به سمت ساری در حرکت بود که از مسیر اصلی منحرف و یک کیلومتر مانده به پل جاجرود در محور قدیم جاده هراز به دره‌ای 50 متری سقوط کرد.

در ماه‌های اخیر، راهداری استان تهران و پلیس راهور نیروی انتظامی، اقداماتی برای نصب علائم هشداردهنده در نقاط حادثه‌خیر این جاده انجام داده‌اند که به نظر می‌رسد این اقدامات زیاد راه‌گشا نبوده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.