| کد خبر: 145765 |

پیشرفت عملیات تعمیر و نوسازی خطوط ریلی در بندر امام خمینی(ره)

مرحله جمع آوری زیرساخت ها و روساخت های قدیمی خطوط ریلی داخلی بندر امام خمینی (ره) در راستای اجرای پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی این خطوط در حال تکمیل است.

تین نیوز

مرحله جمع آوری زیرساخت ها و روساخت های قدیمی خطوط ریلی داخلی بندر امام خمینی (ره) در راستای اجرای پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی این خطوط در حال تکمیل است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، آیت رضازاده - معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان- ضمن اشاره به آغاز پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی 13 کیلومتر خطوط ریلی داخلی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در مرداد ماه سال جاری، هدف از اجرای این پروژه را افزایش توان ناوگان ریلی و توسعه حمل و نقل ریلی در این بندر دانست.

وی افزود: در این مرحله از پروژه که با نظارت کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان عملیاتی می شود، عملیات تخریب آسفالت، بتن مسلح و غیر مسلح به منظور جمع آوری زیرساخت ها و روساخت های قدیمی ریل به دلیل اتمام عمر مفید آنها با پیشرفت مطلوبی در دست اجراست.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی هفت درصدی این پروژه افزود: پس از اجرای کامل این پروژه که با مبلغ اولیه ای بالغ بر 288 میلیارد ریال آغاز شده، 40 دستگاه سوزن تعویض شده و ارتفاع ریل ها نسبت به وضعیت پیشین تغییر محسوسی خواهد کرد.

رضازاده در پایان یادآور شد: خردادماه سال جاری و با حضور وزیر راه و شهرسازی، پروژه تعمیرات اساسی و نوسازی خطوط ریلی داخلی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به طول 13 کیلومتر در دو محور B و سیلو آغاز شد و طبق برآوردها، قرار است طی مدت 24 ماه به اتمام برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.