| کد خبر: 145456 |

افزایش نظارتهای اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بر سکوهای فراساحلی در آبهای استحفاظی

با توجه به تعدد سکوهای ثابت و متحرک مستقر در آب های استحفاظی استان بوشهر، افزایش نظارت ها بر الزامات ایمنی و زیست محیطی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان انجام گرفت.

تین نیوز

با توجه به تعدد سکوهای ثابت و متحرک مستقر در آب های استحفاظی استان بوشهر، افزایش نظارت ها بر الزامات ایمنی و زیست محیطی توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان انجام گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادرو دریانوردی، محمد شکیبی نسب معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر  و دریانوردی استان بو شهر در اینباره گفت: با توجه به  رعایت الزامات و استانداردها در حوزه ایمنی و زیست محیطی توسط سکوهای مستقر در آبهای اسحفاظی استان بوشهر، افزایش نظارت ها از سال گذشته در دستور کار این اداره کل قرارگرفت.

محمدشکیبی نسب افزود: در این راستا و طی یکسال گذشته تا کنون در مجموع تعداد ۵ بازرسی صورت گرفت که شامل سه بازرسی از سکوهای متحرک ، بازرسی از یک فروند شناور فرآورشی و یک بازرسی نیز از سکوی ثابت توسط کارشناسان این مجموعه انجام شده است.

وی اضافه کرد: در جدیدترین اقدام  نیز شناور فرآورشی CYRUS در منطقه نفتی لایه مرزی در مرز مشترک با قطر توسط کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مورد بازرسی قرار گرفت.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص موارد بازرسی در این پایش ها عنوان کرد: از جمله موارد بازرسی در این نظارتها میتوان به بررسی تجهیزات نجات در دریا، تجهیزات تشخیص و مقابله با آتش، تجهیزات ناوبری، موارد مربوط به محیط زیست، آمادگی برای حالت اضطراری، تجهیزات موتور خانه و الزامات سازه ایی اشاره کرد.

گفتنی است، در حال حاضر تعداد ۲۰ سکوی متحرک و ۸۰ سکوی ثابت نفتی در آب های استحفاظی  استان بوشهر مستقر میباشند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.