| کد خبر: 142794 |

برگزاری همایش تخصصی "استانداردهای فرودگاه‌های ایمن و مدرن"

دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، نخستین همایش تخصصی "استانداردهای فرودگاه‌های ایمن و مدرن" را برگزار می‌کند.

تین نیوز
دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، نخستین همایش تخصصی "استانداردهای فرودگاه‌های ایمن و مدرن" را برگزار می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی؛ در این همایش تخصصی  که چهارشنبه، بیست‌ و پنجم مردادماه، در سالن اجتماعات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار می شود، علی نیکبخت مدیرکل کنترل ترافیک هوایی، میرسعید صفی‌نیا مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی، حمید حاج بیگی مدیرکل آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما، فرشید گلیج مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، امیرهوشنگ غلامی‌نیا مدیر نگهداری ابنیه و سطوح پروازی، امیرحسین رحیمی سرپرست مدیر ایمنی و علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد در کنار کارشناسان این حوزه حضور خواهند داشت.

مدرس این همایش که از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود، کاپیتان Dietere Pade از شرکت بین‌المللی Cyclone، مدرس ICAO ، ACI،  FAA است.

هدف از برگزاری این همایش؛ بررسی وضعیت ایمنی و استاندارهای سطوح پروازی فرودگاه‌ها و شناخت مشکلات مربوط به عدم رعایت استانداردها است. چگونگی استفاده از تجهیزات مدرن در مسیر کاهش خطرات رعایت نکردن استاندارها از دیگر اهداف این همایش عنوان شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.