| کد خبر: 15509 |

مدیر عامل شرکت رجا در گفتگو با تین نیوز اعلام کرد:

◄ پیش بینی آمار جابجایی مسافران قطار تا پایان سال / ۲۵ درصد بلیت ها، اینترنتی خریداری شده است

تین نیوز | مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از جابجایی بیش از بیست میلیون مسافر تا پایان سال جاری با قطارهای مسافربری این شرکت خبر داد.

سید حسن موسوی نژاد، رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و مدیرعامل شرکت رجا در گفتگو با تین نیوز اظهار داشت: در سال گذشته 18 میلیون و 500 هزار مسافر از طریق خطوط ریلی در سطح کشور با قطارهای تحت تملک شرکت حمل و نقل ریلی رجا جابجا شدند.

وی اضافه کرد: ما پیش بینی می کنیم که تا پایان سال جاری تعداد مسافرانی که با قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجاء جابجا شوند به 20 میلیون نفر افزایش یابد.

موسوی همچنین گفت: بر اساس آمار، 25 درصد بلیت های خریداری شده توسط مسافران از طریق سامانه الکترونیک و 75 درصد مابقی بلیت ها در آژانس ها فروخته شده است.

این مقام مسئول در خصوص بلیت های تهیه شده از طریق سامانه الکترونیک گفت: میزان خرید بلیت مسافران از طریق سامانه الکترونیک از  10 در صد شروع شده بود و امیدواریم تا پایان سال جاری این میزان به 50 درصد برسد.

مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا همچنین در خصوص شایعاتی که این شرکت را در افزایش 10 درصدی قیمت بلیط توسط راه آهن شریک دانستند ضمن مضحک خواندن این شایعات ابراز داشت: بر افرادی که این شایعات را می سازند باید خندید زیرا صورت های مالی چیز بسیار شفافی است و همه باید در این خصوص جوابگو باشند. شرکت رجا غیر از درآمدهای مصوب و اعلامی درآمد دیگری ندارد.

گفتنی است راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از اول مرداد نرخ بلیت قطارهای بخش خصوصی را با توجیه خدمات ایستگاهی 10 درصد افزایش داد. 

شایان ذکر است چندی پیش شركت حمل و نقل ریلی رجا در راستای افزایش خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی و توسعه فن‌آوری در حوزه IT، سامانه هم‌قطار (فروش موبایلی بلیت قطارهای مسافری) را راه‌اندازی كرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.